/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7
Fra : k_m_s
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 08-12-09 15:56

Hej

Kan microsoft office 2003 køre på windows 7?

Hilsen

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-09 15:57

Ja da....

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 110 point
Dato : 08-12-09 15:57

ja

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-09 15:59

Ja - det kan næsten alle office udgaverne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 16:02

Ja, for jeg ville ikke ha windows live mail, så jeg fik office 2003 på

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-12-09 16:40

Ja der er ingen problemer.
har den selv kørende på min anden partiion.

Den køre bedre på 7eren end på vista.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-12-09 16:43

Det lyder som om du står i et valg imellem vista og windows 7....

GLEM ALT om vista... det var noget de lavde uden at tænke færdig....

Vista har intet som windows 7 ikke klare bedre....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 16:51

Benjamin.Hansen... den sidste kommentar forstår jeg ikke

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-12-09 16:58

Når der spørges til om noget kan køre på Windows 7, må det jo handle om en opgradering eller måske køb PC med visat eller win 7.

Da man jo nok har svært ved at finde en med XP...

Det er bare min wurdering.

Måske tager jeg fejl, og ja, jeg har taget fejl før...

Men det er jo et andet spørgsmål....

vh ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 17:01

Okay

Min pc er købt med windows 7, men kunne ikke li mailprogrammet... derfor fik jeg et andet på

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-12-09 17:10

Vistas er ikke bedre.

Men nu du er igang med med mail, er det jo interesssant at Microsoft ikke anvender samme database fil, til kontaktpersoner kalender mail i Officeprodukter og i deres opperativsystemer.

Det lidt skod at man ikke kan synkroniserer ens mobiltelefon med opperativsystemets standard komponenter, hvis man er ejer af en NOKIA. Her er man tvunget til at smide noget office på....

Der er sikkert heller ikke andre hvor det bare passer.

Nå det var bare en take mere, om et andet emne...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-09 17:48

Citat
er det jo interesssant at Microsoft ikke anvender samme database fil, til kontaktpersoner kalender mail i Officeprodukter og i deres opperativsystemer

Det MÅ de ikke....

Derved ville du jo mere eller mindre TVINGE folk til at bruge bestemte programmer

Så der kan man jo se hvad man får ud af at forbyde et "kompletsystem".....

At EU overhovedet har fået held til det er for mig uforstående - der er jo INGEN der tvinger folk til at bruge MSprodukter... Men vil de det bør de få noget der "hænger sammen" - kald det så bare monopol...

Prøv at gå en tur til Mercedes og sig du vil have din nye bil leveret med Fordmotor

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 08-12-09 17:54

Så dum kunne jeg ikke finde på at blive REFI...

Jeg har nu en Mercedes og min gamle bil var en ford og der var det motoren der døde....

Dit eksempel kunne ikke være dårligere valgt....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-09 18:24

Citat
Dit eksempel kunne ikke være dårligere valgt....

Det var også meningen

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 09-12-09 20:09

Tak for svaret alka.
Har lige bestilt en Acer 18 " med Windows 7

Kan ikke vente til fredag

Kim