/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
EMS billeder?
Fra : maxses
Vist : 476 gange
150 point
Dato : 01-11-01 09:32

Efter at jeg lige har købt en telefon som understøtter ems, er der så noget som ved hvor jeg kan hente disse? :)

Mvh Max Sørensen

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 02-11-01 08:13

Tja, men der står jo ikke noget om at det er ems-billeder...og det eneste sted hvor der er nolge ordenlige billeder, er de for det første efter nokia standarder(hvilket ems godt kan læse), for det andet koster 10KR............!!!!! puha, internettet burde være fuldstændigt gratis, efter min mening...*s*

men tak for svaret....

Mvh Max

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 02-11-01 15:11

Tak for svaret, men...

Det skal være EMS billeder...

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 02-11-01 17:23

Hej.
Vil du ikke lige oplyse hvilket mærke din mobilos er ???

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-11-01 19:26
Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-11-01 16:05

Du kan hente dem her
http://www.ericsson.mobilehits.com/
MVH Brian

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 09-11-01 08:27

Okay brian, det var mig som lagde det tip ind:)

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 150 point
Dato : 09-11-01 08:49

Til Maxes
Det kan jeg da godt se nu når jeg går om i diverse tip og ser efter,men det er nu ikke derfra jeg har fundet dette link som er det samme som du henviser til,så må min kommentar jo være rigtig og svaret på dit spørgsmål ikke
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : maxses

Dato : 09-11-01 08:58

Jeg ville også bare lige gøre opmærksom på det...

Men du får en belønning... :) jeg har fundet mine billeder, så det er fint:)

Tak for svaret brian.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-11-01 09:02

Ok Maxes
håber du finder dig nogle gode billeder
MVH og god weegend Brian