/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Part
Fra : xZagros
Vist : 344 gange
100 point
Dato : 08-12-09 03:15

jeg er en pige på 13 år.
jeg søger en part hesten skal helst være i jyderup eller MEGET tæt på så hvis du har en eller flere heste der skal rides så skriv meget gerne du må self. også skrive hvis du vil vide mere

Kommentar
Fra : takker

Dato : 08-12-09 10:56

http://www.heste-forum.dk/

Jeg tror du få bedre helt via dette link - der er nok flere med heste der er der inde end her.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 08-12-09 10:56

http://www.heste-nettet.dk og der er jo også denne.

Kommentar
Fra : xZagros

Dato : 09-12-09 23:11

tak men der har jeg været og der var ikke noget

Kommentar
Fra : takker

Dato : 10-12-09 14:04

I sin tid for ja det er længe siden fandt jeg en oart i den blå avis, må indrømme at jeg er doven og gider ikke tjekke den selv lige nu, men den er da et forsøg hver, ellers så sæt en sedel op på rideskolerne i området.

Annuller spørgsmålet
Fra : xZagros

Dato : 17-12-09 00:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål