/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Misundelsens brød, og på hvad
Fra : FidoFlap
Vist : 1141 gange
100 point
Dato : 06-12-09 20:55

I hvilkevilke henseende mener forfatteren at man kan havde grund til være misundelig, tænker du på dine forfatter og skrive evner eller som foredragsholdere. ?????????
Mener du din vennekreds, og store bekendtskab med Ole Roed ???????????
Tænker du på dine jagt bedrifter,eller din måde at drive jagt på,???????
Eller godsjagten på Løvenholm ??????????
Eller dine evner som skyde instruktør????????
Eller dine evner som hunde instruktør???????????
Eller hunden ,støvle pudser Rolf????????????
En ting hvor man med sikkerhed, er dig megen underlegen er i dine evner er som lystløgne, og ballademager.hvorind du optræder.
Alt andet har man svaret på, når man læser din hjemmeside, og her har din selvoptaget personlighed, fortalt os mere en rigeligt, for at finde ud af du kun er et stort nul, og slet ingen grund til misundelse.:Som lille Holger Jensen så ganske rigtigt skriver,når han på Jagtformidlingen skriver om Landsbytossen Bent Ballegaard Knudsen fra Løsning.

Fido. har været på rigtig jagt i weekenden, sneppe jagt, helt anderledes ufordrende jagt, end jagt på burhøns.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-12-09 22:18

Det var for tidligt vi glædede os – du skrev jo ellers, at du ville forlade os..
Jo du har sandelig grund til at være misundelig på mennesker, der kan lade være med at være modbydelig imod andre

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-12-09 22:21

Fido.
Du kan godt spare dit evindelige personfnidder Der er jo heller ikke noget nyt i det

Du får kun ham her hver gang: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 06-12-09 22:25

Denne tråd bli`r nok som sædvanlig stor,her er et Link jeg vil foreslå Skribenterne at søge optagelse af deres problemer.

http://www.landsbytossen.dk/

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-12-09 22:34

slet ikke så tosset endda og så er den slet ikke personlig..

Jeg vil nemlig hellere kaldes for en original end en dårlig efterligning, som FIDO for han kan jo kun skrive om, hvad han læser på andre hjemmesider

Det har sikkert noget med IQ at gøre.......

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-12-09 22:44

Er i ikke snart færdige med at bruge Kandu til personforfølgelse. Gå dog over i et andet forum, for hvad har vi andre ud af al den personfnidder som i lægger for dagen.

Vi er trætte af jer jægere og en ting er sikker, jeg bliver aldrig jæger hvis det er sådan nogle som jer jeg risikerer at møde.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 00:18

Jeg kan kun give det ret - men det ER Misundelse fra dem, der ingen ordentlig jagt har vær sikker på det

Jeg er næsten blevet forelsket i min ven: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 09:37

Altid noget BB nu erkender han er original og landsbytosse, næste bliver vel om det han har skrevet på hjemmesiden, at han her erkender han har pynter sig med lånte fjer og har fyldt os med usandheder.
.
At vi er misundelige over vi ikke har jagt, ved BB ikke noget som helt om, det kunne jo være vi selv ejer vores jagt, og ikke behøver at leje os frem, eller om vi er en af de hersens plattenslagere, der lejer jagt for at genudleje, for selv at havde råd til at gå på jagt.

At være så enfoldig at udlevere sig selv på en hjemmeside, og pynte sig med lånte fjer er så BB egen sag.

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 09:46

Som granner01 skrev;
Citat
jeg bliver aldrig jæger hvis det er sådan nogle som jer jeg risikerer at møde.

-Og hvor jeg forstår dig, granner01.

Kandu har i det sidste årstid været befolket af personer, som kun har haft et eneste formål, nemlig, at skade jagten i Danmark med deres rabiate holdninger og meninger, samt personfnidder fnadder af værste skuffe.

Lad mig nævne de værste eksempler:

Tonganeseren.
Sandhedvidnet.
Øjenvidnet4
HabibiPro
- og som rosinen i pølseenden...Fidoflap....... men han brænder forhåbentlig snart ud, ligesom de andre knaldskaller.

Lad mig nu gætte hvad svar der kommer fra benævnte personer: "Du er heller ikke for god, HeidiHo.
Dine perverse historier om negeren...bla...bla...bla....og atter bla...bla....bla....."

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 09:54

Ja og perverse neger Heide med det vulgære sprog, ikke at forglemme.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-12-09 10:03

granner01

Hvorfor befinder du dig egentlig på jagtsiden, når det hele er dig imod ? Det er skam da frivilligt !
Men det er måske kun for at få nogle af de platte og sjofle historier fra Heidi-Ho ?
Din udmelding om at du aldrig bliver jæger kan kun besvares med et: TAK !!

bb1

Din konklusion om, at vi andre debattører ingen ordentlig jagt har og det er derfor vi er efter dig, er naturligvis vås. For mit eget vedkommende kan jeg oplyse dig om, at med de ca. 450 ha. blandet skov og moser, engdrag og ager, som ligger omkring min bopæl ved fjord og sund, har jeg nok - vel at mærke af egen ejendom !!
Min eneste grund til at gå i dialog med dig er udelukkende at få afdækket alle din løgnehistorier og fantasterier om dine bekendtskaber med "alle de fine" - nogle egentlige guldkorn kommer du jo aldrig med.
Det som FidoFlap skriver i sin tråd, kan man kun tilslutte sig.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 10:18

Fido og øjenvidnet: Forny Jer. Forny jeres "sang" prøv med en jule salme eller en Afrikansk gongo bongo sang til ære for Heidi-Ho

Fra mig må i nøjes med: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

For I kan stadig kun personfnidre eller skal vi nu ikke kalde det kvidre....
Jeg har skrevet det engang før: Et voksent menneske, der ejer 450 ha.,skriver ikke i et sprog, som et fjerklasses barn

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-12-09 10:25

Heidi-Ho glemmer helt de to værste "knaldskaller"(endnu en morsomhed fra (revy)forfatteren), nemlig ham selv Heidi-Ho og sidst men ikke mindst løgneren og tyveknægten Bendt Ballegård - det er nemlig sidstnævnte der faktisk er skyld i alt skriveriet, både her, på Jagtformidlingen og NetNatur, hvorfra han blev smidt ud p.g.a. usandheder og personfnidder.
Heidi-Ho er der ikke mange der kan tage alvorlig - han har jo ikke nogen egen mening om ret meget, men forsøger at "stikke" hvor han tror det giver point ! En mide helt igennem
Hans forudsigelser om, hvilke svar der følger på hans kommentarer er også rigtig - hans intelligens forslår ikke til mere - desværre for ham

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 10:31

Øjenvidne du gættede rigtigt:

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-12-09 10:38

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 10:18

--------------------------------------------------------------------------------
Fido og øjenvidnet: Forny Jer. Forny jeres "sang" prøv med en jule salme eller en Afrikansk gongo bongo sang til ære for Heidi-Ho

Fra mig må i nøjes med: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

For I kan stadig kun personfnidre eller skal vi nu ikke kalde det kvidre....
Jeg har skrevet det engang før: Et voksent menneske, der ejer 450 ha.,skriver ikke i et sprog, som et fjerklasses barn

Min gode Ballegård.

At kvidre lyder også bedre end fnidre, så den godtager jeg.

For at gøre mig forståelig over for dig, er jeg nødt til at skrive i et sprog jeg forventer du kan forstå.
Meld endelig tilbage, hvis du er i tvivl om noget - det er stadig de små sorte tegn der er bogstaverne. Men jeg kan stadig ikke FORSTÅ teksten for dig.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 10:40
Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 10:50

Ser man det, når man udgiver sig som forfatter foredragsholdere og landsbytosse plattenslager må man gerne skrive på børnehave klasse niveau, selv om man er jagtlejer og plattenslager på godset Løvenholt.
Nej nej Ballegaard du er kun en simpel gammel nar, der prøver og gøre dig til bens, du har ikke engang en kurv til at bære selvoptaget pral i .

Ikke engang din påståede nære ven Ole Roed vil kendes ved dig, han er så led og ked af dig og har sat Web-masteren til at slette alt hvad du skriver på DJ hjemmeside, uanset om du en enkelt gang skriver i lødigt sprog, dette er hele sandheden. om personen Bent Ballegaard Knudsen.

Fido.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 13:05

Citat
Heidi-Ho glemmer helt de to værste "knaldskaller"(endnu en morsomhed fra (revy)forfatteren), nemlig ham selv Heidi-Ho og sidst men ikke mindst løgneren og tyveknægten Bendt Ballegård - det er nemlig sidstnævnte der faktisk er skyld i alt skriveriet, både her, på Jagtformidlingen og NetNatur, hvorfra han blev smidt ud p.g.a. usandheder og personfnidder.
Heidi-Ho er der ikke mange der kan tage alvorlig - han har jo ikke nogen egen mening om ret meget, men forsøger at "stikke" hvor han tror det giver point ! En mide helt igennem
Hans forudsigelser om, hvilke svar der følger på hans kommentarer er også rigtig - hans intelligens forslår ikke til mere - desværre for ham

Øjenvidnet4

Nå..... nu gik "godsejeren" da helt amok.
Kan de ærede læsere se "Godsejer Øjenbæ's" ansigt foran jer.... Fråden står allerede ud af munden på ham

Men iøvrigt forudsagde jeg hvad KNALDSKALLERNE ville skrive. Læs f.eks Fido von flapøres indlæg....ja, og så "Godsejer øjenbæ's" indlæg. Det morsomme i "Godsejer øjenbæ's" indlæg består bl.a. i, at han skriver om andres IQ.... det er nemlig det morsomme.....

"Godsejer øjenbæ 4", har du ikke byttet om på størrelsen af "din jord" ?
Således, når du får tænkt dig om, så er det 450 kvadratmeter du ejer - og ikke 450 ha. ?

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 13:36

Heidi du har nok drukket tæt og været sammen med horebukkene igen. siden alt dette bræk,
om kvardratmeter og hektar, det har man jo lov til, men befri os venligst for dit perverse sprog.
Husk dette fornærmer også BB som har gået i søndagsskole, som vil havde os hylere til at begynde at synge julesalmer nu, han kan tro det bliver løgn. Landsbytossen er tosse nok til at tro, hvis han tager i kirke op til julen, får han synsforladelse for alle hans løgne, enfoldigheden længe leve.

Fido fra fjerde klasse.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 14:07

Følte BB sig også truffet i en anden tråd, selvom BB slet ikke var nævnt i indlægget i tråden, der omhandlede Habibi Pro, en tråd som BB havde oprette. Ja hvor sårbare kan folk ikke være, kan kun konstatere, at så er hjælperne kommet og læst højt utallige gange, ellers havde BB aldrig opdaget det var møntet på ham.

Så blev Fido også blacklistet fra denne tråd som BB havde oprettet, nok fordi man kommer tæt på sandheden??? man må så overveje om BB stadig må få lov at deltage i denne tråd

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 14:08

Citat
Fido fra fjerde klasse

Det er da selverkendelse

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 07-12-09 14:12

Da denne tråd efterhånden er ved at udvikle sig til en Smalltalk tråd så er her en kommunikation fra en tidligere jagttråd.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 10-11-09 00:24

--------------------------------------------------------------------------------
Man kan aldrig vide. Der er før sket, at en jæger tog fejl af en hest og en hjort.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-11-09 00:25

--------------------------------------------------------------------------------
Nej sådan er det ikke! Som jæger køber jeg ikke din udlægning.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 10-11-09 00:45

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Nej sådan er det ikke! Som jæger køber jeg ikke din udlægning.

Det er faktisk rigtigt. En ældre jæger der tog fejl. Synet var måske ikke hvad det havde været.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-11-09 00:52

Så siger vi det!!

Min påstand er:

Hvorfor kan gamle halvblinde, segnile, halvdøve ældre få fornyet jagttegnet, når ældre der fylder 70år skal til lægetjek for at få fornyet førebeviset for fortsat at kunne køre bil.?

http://tkrasmussen.mono.net/upl/9285/ldreogjagttegn.pdf

mvh
Smokei

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 14:31

Til Smokei.

Jeg vil ikke havde det mindste i mod, at vi skulle havde en lægeattest når man om åre fylder 70 år for at få fornyet jagttegnet, for den slags skyld, også man skulle bevise man stadig kan håndtere et skydevåben på forsvarlig vis, samt at bevise man kan ramme, det være sig med riffel og haglbøsse, og gerne ned i et lavere alderstrin.

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 14:35

Ja Heidi, du er ved at blive ædru, her fangede du mig, he he

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-12-09 14:45

En for alle og 4 for en tyver.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 15:14

Citat
Ja Heidi, du er ved at blive ædru, her fangede du mig, he he

Kære Fido.
Der er et par ting jeg bliver nødt til at fortælle dig.

1. Jeg drikker aldrig når jeg skriver.
2. Jeg drikker aldrig til hverdags.
3 Jeg drikker aldrig før - eller under en jagt.......Det gælder forøvrigt også bilkørsel.

MEN.!!!!!!!!
1 Jeg kan godt snuppe en del sprut i gode venners lag.
2 - samt efter en vellykket præmiere, samt efter en dundrende fiasko.
3 - samt efter jagten, når jagtfrokosten og det sociale sammenværd skal dyrkes.

Nu skriver du så moralsk om;
Citat
men befri os venligst for dit perverse sprog.

Nu spørger jeg så dig; Ser du aldrig TV.?
Ser du f.eks. "live fra Bremen".? Ser du Klovn.? Ser du "Ørkenens sønner" ?

Hvis du ser ovennævnte, så er du nok ikke så moralsk som du giver udtryk for.

Såfremt du ikke ser ovennævnte.....tja..... du lever et gennemgående kedeligt liv, og så forstår jeg godt hvorfor du tilbringer megen tid her på Kandu.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 15:50

Nej Heidi , du drikker ikke, hvad er det så for en gang vrøvl du har serveret med,om dig og dine drikbrødre og horebukke. Fjernsyn nej livet er for kort til at blive indoktrineret af det røde apparat, nej læs nogle forskellige aviser og få belyst en sag, fra mere end en side af samfundet. foruden man kan læse fag litteretur.
Underholdning behøver jeg ikke ud over min ven, oraklet fra Løsning, han er alle tiders.

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 16:26

Citat
Nej Heidi , du drikker ikke, hvad er det så for en gang vrøvl du har serveret med,om dig og dine drikbrødre og horebukke

Ahaaaa Fido, du læser ikke hvad jeg skriver - Jamen så tror fanden da, vi er så langt fra hinanden

Vi drikker og horer efter jagten, Fido........

"Underholdningsnarkomanen" Fido, skriver endvidere;
Citat
Underholdning behøver jeg ikke ud over min ven, oraklet fra Løsning, han er alle tiders.

Ja så tror da fanden, du er så humørforladt.
Hvis bb1 skulle underholde mig - hmmmmm.....Gud forbyde det.

Fido skriver endvidere;
Citat
Fjernsyn nej livet er for kort til at blive indoktrineret af det røde apparat, nej læs nogle forskellige aviser og få belyst en sag, fra mere end en side af samfundet
Nu er det vel ikke sådan, at den gode Hr. Fido, tror på den skrivende presse.? For så....æhmmm....øhmmmmm...... Du mener altså, at aviserne ikke indoktrinerer.?
VÅGN DOG OP MAND.!!!!!!!

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 17:39

Heidi for fanden, det er jo det jeg prøver at fortælle dig, læs flere forskelige aviser, og få belyst en sag fra mere end en side.
Angående BB er vi godt nok ved at køre tør for stof, han har ikke fået opdateret sin hjemmeside i flere år, hørte fra en jeg var på jagt sammen med i lødags, at BB venekreds er der ikke mange tilbage af dem der evner at hjælpe ham med opdatering, for at sige ingen, nok er der kommet nogle nye til, disse skulle være efter sigende analfabeter som ham sev, lige på nær hans nære ven livlægen. Lægen har sikkert rigelig med at se på BB gamle sygelige kadaver.og hvar hjælper dette når det er en hjerne kiro der er behov for. Ballegaards egne ord der er faldet nogle fra i svinget.
Ham jeg var sammen med på jagten, vil jeg ikke gengive hvad han fortalte, han havde været sammen med BB i nogle år, derfor tog jeg hans udsagn med gran salt.

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-12-09 18:12

Hej Fido.
Strammer du ikke skruen lovligt meget, når du ligefrem kalder andre folk for analfabeter.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 18:51

Heidi-Ho børn forstår ikke voksen sprog, så jeg må give ham billedsprog i håbet om, at han forstår det: http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 20:02

Heidi du har så for vidt ret, men hvem andre kan omgås Ballegaard, ikke være en det BB skrev om dem jeg og andre omgås i en tråd forleden. ellers har du fuldkommen ret, jeg burde skrive pænere, men husk BB skal også kunde forstå det der er rettet mod ham.
Ham jeg var sammen med i lørdags som hævde at han tidligere havde været ven af BB han kunne i hvert tilfælde ikke havde skudt noget hvis det var ham selv, der skulle havde opfundet krudtet, så havde højst været blevet til en sten slynge.
Verden er ikke særlig stor, ikke første gang man løber på BB tidligere bekendtskaber, og af dem jeg har truffet har der ikke været nogen særlige promenete. Hvis det skulle at vise sig at BB taler sandt, løber jeg nok på nogle af dem en dag, jo selfølgeligt Ole Roed har jeg da været sammen med, men han vil selvfølgeligt ikke kendes ved BB.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 20:47

De venner jeg har har jeg haft i år tier- resten er kun bekendte, men Fido det ved du jo heller ingen ting om.

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 21:18

Til BB.

Nuvel da, skal det forstås sådan, at jægerforbundets formand kun er et overfladisk bekendtskab. Lidt andet end det du tidligere har givet udtryk for.
Du behøver ikke at svare, vi ved du kun reflektere med din halvbroder aben.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 21:56

- Du ved ikke spor. Det er dit problem

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 07-12-09 22:08

Til BB.

Måske mener du Ole Roed er ven af dig, han ser hellere din hæl end din tå, og derfor har han sat web-masteren til at slette dine indlæg på DJ.
At du er så naiv og ikke kan forstå, at dit fnidder på DJ er forbi.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 23:13

Fido få nu ristet det brød - det er ved at være for gammelt.

Du aner ikke havd du skriver om

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Annuller spørgsmålet
Fra : FidoFlap

Dato : 08-12-09 05:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
debatteret færdigt