/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Femte låge er åbnet
Fra : o.v.n.
Vist : 768 gange
100 point
Dato : 05-12-09 20:20

Der var en ganske almindelig pilsner øl i Brygmesterens pakke kalender, hvad var der under lågen på din kalender?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-09 22:19

Intet, for jeg har ingen kalender

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-09 23:04

Der var en Kreativ motivark-blok i min

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-09 23:06

Klaudi - tør dine små uskyldige øjne, tralalalala - jeg føler med dig.

Jeg bliver aldrig for gammel til en pakkekalender

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 23:25

Inspireret af vores allesammens moster har jeg skiftet min avatar i julemåneden, hvad synes i om mig i forklædning ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 23:33

Den forklædning ka' jeg godt li'

Hva' har du i posen.....................en pakkekalender til mig??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 23:44

Ja måske - men kun hvis du er en artig Kandu bruger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 23:58

Jamen det er jeg skam, amager og halshug

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-09 03:51

Det ligner godt, o.v.n.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 06-12-09 09:09

En kasse sneøl, som der også var i går

http://ibyen.dk/natteliv/article809796.ece

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-09 09:46

Hos mig var det bare en weekendbillet til Paris med bl.a. besøg i Folies Bergere.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-12-09 09:52

Hvad siger nordsted, skal vi halshugge amager?
Det tror jeg da mange bliver kede af her op mod juletid :)

Sorry - måske man bare skulle finde sin seng...

Hvad var der så under låge nr. 6?

Jeg har ikke nogen kalender, så jeg har købt mig et par rundstykker i stedet. Tror jeg vil spise halvdelen og gemme resten til en pakkekalender til næste år. Lyder som en okay ide

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 09:57

Citat
Hos mig var det bare en weekendbillet til Paris med bl.a. besøg i Folies Bergere.

Wauuu en pakkekalender... hold da op, sådan ku' jeg også godt bruge

Jimmy17... go' nat og sov godt...ps tror dit helbred vil syntes om, at du spiser hele rundstykket nu

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-12-09 10:05

Hm, ja sådan en pakkekalender kunne da være meget rar at have.

Tja, rundstykket/rundstykken er spist
(Ikke sikker på om det er en eller et (Og vi klager over indvandrer kan have svært ved at habla dansk))

Og kan også høre sengen kalde så jeg kan klare endnu en nattevagt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-09 12:33

Ihhh som i skal blære jer weekendtur og sårn jeg synes det er lidt sjovt at have en kalender med låger, og nu når det lokale bryghus laver sådan en, ja så måtte jeg jo have en, synd for Klaudi som ingen har, du får trøstepoint og så må en anden bruger lige oprette en ny førjuletråd

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-09 12:35

Tak for svaret Klaudi. tør øjnene og kom i byen efter en kalender, måske er der stadig nogle tilbage

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-09 12:38

Takker, ja det må jeg hellere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-09 14:50

Klaudi - de findes også med chokolade i lågerne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-09 15:01

chokolaaade, det er lige mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-09 16:17

Dejligt at se dig smile igen