/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tisgult hår efter afblegning
Fra : Hovgesen
Vist : 2480 gange
50 point
Dato : 05-12-09 13:42

Jeg har lige forsøgt mig med en hjemmeblegning og nu har jeg fået tisgult hår, er der noget man kan gøre for at få det helt lysnet alternativt bare farvet. Jeg har brugt L'oreal Perfect Blonde Créme Maximum. Skal desværre i byen om få timer og har derfor ikke tid til at vente på en frisørtid i næste uge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 13:59

Kan du ikke give det en tur til??

Ellers må du løbe i Matas og vise håret frem,så kan de hjælpe dig, enten med en lysere farve, eller meget mørkere

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-09 14:07

Så er den eneste mulighed lige nu, at farve det.

Noget hår kan ikke afbleges med håndkøbsmidler, uden at få det resultat du beskriver, eller også gulerodsorange..alt efter din normale hårfarve.

Vær dog opmærksom på, at det ikke er sikkert du helt kan regne med at den farve du nu kommer i bliver som forventet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:10

Ved nærmere overvejelse, så tror jeg det vil blive bedst, hvis du får lavet nogle lysere/mørkere striber nu.. håret kan tage skade af at blive farvet to gange så hurtigt efter hinanden

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-12-09 14:21

Det er ikke farvet , men affarvet lige før. Det er en helt anden proces.

Tag enhue på eller barber det skaldet og se interessant ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:28

På godt dansk= klorinmarineret

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-12-09 14:41

en hurtig tur med hårtrimmeren tager det værste.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-09 14:48

http://www.trendsales.dk/magazine/main.asp?site=view_debate&ID=31150

Læs ovenstående

Hvis du tør lave flere forsøg

Min datter har prøvet det samme, men måtte i flere omgange til frisør og få det langsomt farvet tilbage.

Måske det bedste ville være, at sætte håret op og lade det være indtil frisøren kan komme på banen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-12-09 14:54

Køb en skyllefarve, en der vaskes ud af håret efter et antal hårvaske. Og få så en tid hos en frisør.

Kommentar
Fra : Hovgesen

Dato : 05-12-09 15:28

Tak for svaret smuller54 og linket, det vil jeg prøve.
Jeg har købt en tilsvarende farve med hjælp af en Matas medarbejder. Så håber det hjælper.

Hilsen Maria

Godkendelse af svar
Fra : Hovgesen

Dato : 05-12-09 15:29

Tak for svaret smuller54.