/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det var kattens
Fra : o.v.n.
Vist : 857 gange
100 point
Dato : 05-12-09 11:41

Her gik jeg naive julemand og troede at mennesker er alene om interesse for computere
men det er ikke altid nisserne som skal have skylden når den bærbare ikke fungerer.
Det er selvfølgelig den indbyggede mus som er problemet, eller hvad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 12:09

Nææ nej,det kunne jeg da godt have fortalt dig... Bertram har skam været meget aktiv på en dating site

http://peecee.dk/upload/view/208230

http://peecee.dk/upload/view/208232

Men nuhar han ikke adgang til plutte mere efter han har fået kærste -- en rigeligt iflg. mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 12:10

Hold da op hvor jeg ikke kan skrive idag--en er rigeligt iflg. mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 12:12

Stakkels kat, kan ikke finde musen

Jeg vil lige indskyde, at det altså ikke var Bertram, der fjernede kommatasten på min bærbare

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 12:14

der er andre end katte som har lyst til de elektroniske maskiner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 12:16

Citat
Jeg vil lige indskyde, at det altså ikke var Bertram, der fjernede kommatasten på min bærbare
nej det var vel katten som var på musejagt en komma mætter vist ikke meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 12:19

Eii prøv lige at se denne hund

http://www.youtube.com/watch?v=l-uv7XJn5IA

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 12:36

He he OVN

Et komma mætter ikke noget.
Måske bedre med en Enterfuld?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 13:03

Citat
Det er selvfølgelig den indbyggede mus som er problemet, eller hvad

Jeg tror ikke katten havde nogle problemer, men "forældrene" skal da have sat m-tasten på igen... håber ikke den skal sendes til rep. via Medion

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 13:12

Nej...Medion...Mis-handler den bare

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 13:14

Citat
Nej...Medion...Mis-handler den bare

Det ved jeg nu ikke, tror bare de leger kis-pus med tingene

Kommentar
Fra : sober

Dato : 05-12-09 13:19

Katten sagde: "Giv mig et N" for Computer N...ørd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 13:23

Nåå jeg troede det var et n for naughty cat

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 13:42

Så er "starten" vist gået?....

Jeg tror computeren skal til en...Spin-doktor.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 13:47

Ja starten er gået kom endelig med flere kommentarer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:11

Vi må hellere tale pænt om det lille kræ, eller bliver den mis-fornøjet

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 14:16

Så trøst den dog med..."killing og softice og pølser"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:18

Nej Yearhouse, det går ikke den bliver for fed... det er jo en sex-killing

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:19

Jeg bliver vist nød til at hoppe ud af tråden igen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 14:21

Sex-killing?

Er vi inde på...Mis-brug?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:27

Nææ, der er der noget du har mis-forstået

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-09 14:33

hmmmm. Ok.

Jeg billiger heller ikke...mis-fornøjelser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 14:40

Man bliver så mis-modig af mis-forståelser

Ska' vi ikke snakke om min kanin i stedet... livet er for kort til katte... det var kattens

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-12-09 15:13

Det er sq svært at ordkløve en Kanin

Ka´ du ikke se det, eller ka-ninen?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 15:16

Jooo det kan jeg godt se

Og sikke et arbejde jeg lige kom på... Betram kendte ikke ordet - ordkløve - kun ordet kløve, efter han har set os hugge brænde, så han blev godt nok nervøs... der var han nær gået ud af sit gode skind

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 17:11

Nå det var der åbenbart ikke stemning for, så lad os da tale om katte igen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-09 17:34

- nå Norsted, leder du efter en kattelem?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 17:57

Jeg skulle lige til at rødme, men på Sjælland (og du er jo sjællænder) hedder det ET, så der var ingen grund til det lige nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 18:31

Der er da ingen grund til at rødme over en kattelem det skulle da lige være hvis man er lige så tissetrængende som den lille her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 18:43

Vores tidligere nabo havde en kæmpe hund, jeg kan ikke huske racen, men vi kaldte den for isbjørnen

Han blev engang lukket ud i deres bryggers imens de var på arbejde.... han VILLE også ud. De havde også en kattelem

Hunden kom ud.... kors i hytten, det meste af væggen var revet ned, og der lå krygerkugler over hele paracellen inckl. bryggers

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-09 19:53

Det var sådan en vovse

http://www.hundegalleri.dk/uploads_large_wm/36729.jpg

En pyreneerhund

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-09 08:56

Nu er fuglen fløjet...

..men, jeg havde i starten af 90'erne en undulat han, som lød navnet: Viktor.

Den var ferm på et tastatur:
Citat
koollji80090+uhjnhj7yug67trfgr4ewe2qajjpiu88990909oj0o99iik0iju9oijjnjhgrfvfex

Især min bærbare IBM'er havde den for vane at angribe med en ihærdighed som gjorde, at jeg var nødt til at bure den inde, når jeg skulle skrive opgaver til datamatikerstudiet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 09:15

Er du nu helt sikker på at fuglen er fløjet?? sys tit det ligner noget fuglen har skrevet når du begynder på dine koder her på siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-09 12:27

Kom igen Molokyle Nordsted1 er lidt næbbet måske oven på en for lang nattesøvn
i al fald står det 1-0 til Nordsted lige nu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-09 15:47

NU KAN I GODT STOPPE .
Ka' skutte klare det idag.
Har ondt i fødderne af at danse hele natten ......
og ondt under håret
ANER ikke hvorfor.
Men en god sølvbryllupsfest var det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-09 21:45

Hvorfor skulle vi stoppe kom bare med mere både vovser i katte klemme, eller andet sjovt, jeg lukker først når tråden er helt død

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 21:56

Vi ka' da synge en sang, imens vi venter på at nogle kommer ind i tråden igen

http://www.youtube.com/watch?v=lvt4b_qwC_Q

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-09 22:24

Den tone ligger ikke rigtig for min stemme, men prøv så den her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 04:34

o.v.n. -> Nøeh... det er da bare fordi at Nordsted1 forsøger at dække over, at hun ikke forstår et PIP
..af; hvad jeg skriver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 09:04

Piaskov....for filan.

Du skal passe på det stof, der hedder "kvantum" i drikkevarerne, men jeg véd at mærket, "Ad Libitum" er en pragtfuld ædel drue

Sæt dig stille hen og tænd for Coma-Akvariet. Lav dig en rigtig god kop kaffe...ikke en "Ond Cirkel", og lav en kanalrundfart på hjemme-altret og stop så ved TV2 og nyd...Lomme-lærkevej.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 09:43

Den er jeg med på o.v.n.. så kan du være fedtmule og jeg andersine

Måske Piaskov sang den Spike Jones til sølvbrylluppet

Molo... hvor har du ret... men nu varer det ikke så længe før jeg har en "unge" der kan hjælpe med at oversætte, han har i hverttilfælde programmering på DTU

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-09 11:15

Citat
Du skal passe på det stof, der hedder "kvantum" i drikkevarerne,

Høø høø
Det var da rødvins sovsen

Citat
Måske Piaskov sang den Spike Jones til sølvbrylluppet

Niks .... men jeg holdt en tale

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 11:33

Julegave idé til Piaskov:

Tale-gaver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-09 11:48

Citat
Julegave idé til Piaskov:

Tale-gaver

Det tror jeg så ikke lige min mand mener jeg skal ha'
Der er RIGELIGT med det siger han....aldrig står munden stille på mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-09 11:51

Når der bliver fundet gamle skeletrester i en arkæologisk udgravning, ved i så hvordan arkæologerne ser om det er fra en mand eller en kvinde ?????

Hvis kæberne (snakketøjet) er meget slidte, så er det en kvinde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 12:09

Nå nå små slaw do

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-12-09 12:25

Citat
Hvis kæberne (snakketøjet) er meget slidte, så er det en kvinde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-09 12:49

Ind imellem har jeg en gryde at passe, så jeg kan ikke være her hele tiden kollegerne på jobbet har spurgt i en uge nu, og så skulle det være lige nu i dag hvis det går som det plejer, så skal jeg på den igen mindst 2 gange mere før jul
smagsprøver: http://peecee.dk/upload/view/208841

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 12:59

Jeg kan næsten smage dem... de er go'e

Du må da tage den bærbare med ud i køkkenet, skub bare lidt til de rå klejner,så kan den godt stå der

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 13:27

...Og er der friture-os er det osse lettere at åbne...windows?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 14:13

NU ..blev det endelig jul !

Risengrød med smørklat og Kanelsukker, Blodpølse med æblemos, Brun Farin og Ahorn-Sirup

Uhmmm... Dejligt sødt og ...øeh... "fløde-agtigt" ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 14:16

Heeeiiiiiiiiiiiii.... jeg har glemt hvidt-øl ...smutter liiiige til KOBMAAANG

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 14:20

Molo du tyvstarter

Risengrøden skal først serveres den 23.12

Nå o.v.n... fik du hørt ham speedsnakkeren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 14:31

Nordsted1 -> YES ... -start ..er mit mellemnavn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 14:55

Mit navn er TOM SLOTH.

På engelsk: Empty Castle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-09 15:01

Yearhouse... det synes jeg du skal gå stille med dørene med

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-12-09 15:13

Jeg er squtte så bange, Nordsted.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 21:09

o.v.n... sys sgu' det er streng af dig... du keder dig imens du koger klejner og vil gerne have os til at opmuntre dig... men ikke om vi kan få en smagsprøve som tak for anstrengelserne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-09 21:30

Her er så en øvelse du kan træne dine katte i

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-09 00:53

jeg har lige set den for 5 minutter siden, den var anbefalet i et nyheds brev fra TDC, i fik da smagsprøver billedet var beregnet på en forøget produktion af mundvand. lykkedes det ? Det gik som ventet, der blev kun 1 klejne til overs da kollegerne havde smagt på dem, så nu er det forsent for jer at nyde andet end billedet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 08:54

Citat
Det gik som ventet, der blev kun 1 klejne til overs da kollegerne havde smagt på dem, så nu er det forsent for jer at nyde andet end billedet

Hov hov

Citat
hvis det går som det plejer, så skal jeg på den igen mindst 2 gange mere før jul

Så jeg håber da stadig på at få en "ægte" smagsprøve

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-12-09 13:17

Den sidste kalder vi:

"Jesper Klejn"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-09 13:23

Nej det gør vi i hverttilfælde ikke... den lyder til at være både gammel og sej

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-09 15:40

Tak for svaret yearhouse. vi er alle i gang i andre tråde, så nu stopper jeg med denne her, i kan bare forsætte hvis i har lyst men jeg uddeler pointene til Kandus ordtwister

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-12-09 16:06

Tak tak OVN.

Vi falder jo nok over hinanden igen.
Din humor er så veludviklet, at man får lyst til at kalde dig...Gas-ovn