/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Inporter kalender til Outlook
Fra : hjerterum
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 04-12-09 15:03

Hej med jer, jeg har nu fået Outlook på min pc igen, bruget før windows mail og windows kalender,
nu vil jeg gerne inporter alle mine ting fra windows mail til Outlook mail, men kan ikke finde ud af det, alle mine mail adresser har jeg fået over , men det tog lidt tid da jeg kun kunne finde ud af at inporter en af gangen, men nu er det altså min ting fra windows kalender der driller og skal over i Outllok...... HJÆLP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-09 15:22

Du går i filer (i windows kalender) og exporterer f.eks. til dit skrivebord...

Åbn Outlook og gå i filer .- importer - importer en iCalender - og peg på din fil...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 04-12-09 18:13

Inporter = Importer

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 04-12-09 20:00

Hej refi.
Nu har jeg gjort som du beskriver, og der kommer nu en besked på min skærm hvor der står.

microsoft office outlook.
det lykkedes ikke at importere vCalendar.
imputfiler er muligvis beskadiget.
Handlingen kunne ikke genemføres.
En eller flere parameterværiier er ikke gyldig.

Men ca halvdelen af dem er kommet.... hvad sker der lige her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-09 20:21

Ikke lige sådan at sige - prøv igen....

Under alle omstændigheder er det måden at gøre det på....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-09 20:22

Husker du at exportere som .ics-fil (det burde være formatet der kommer aut.)