/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skulle vi ikke lige prøve..
Fra : bb1
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 03-12-09 22:56

Skulle vi ikke lige prøve om ikke det er muligt også for jægere at føre en fornuftig debat uden personfnidder og andet pladder?
Hvad er et tip og hvad er et debat emne?
Jeg mener et tip er en oplysning om et eller andet!
En debat er et stillet spørgsmål!

Hvad er Jeres mening???????????????????? Vis nu, at i er mandfolk og ikke kun hylere, kloge åger eller beboer på blå stue!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-12-09 23:23

Ja skulle i ikke lige prøve ????
Det ville da være rart hvis i kunne enes herinde.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 04-12-09 05:42

Skulle vi ikke lige prøve om ikke det er muligt også for jægere at føre en fornuftig debat uden personfnidder og andet pladder?
Hvad er et tip og hvad er et debat emne?
Jeg mener et tip er en oplysning om et eller andet!
En debat er et stillet spørgsmål.

Hvad er Jeres mening???????????????????? Vis nu, at i er mandfolk og ikke kun hylere, kloge åger eller beboer på blå stue!!

Til BB .

At du selv forfatte et og andet emne, hvor kun dig og julemanden debattere, og alle andre holder sig væk, så tror jeg det lykkedes.
Jeg pakker kufferten og rejser på jagt et par dag, kan kun ønske dig knæk og bræk med projektet.

Fido.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 04-12-09 10:07

God idé, for det må da kunne lade sig gøre at diskuterer civiliseret og uden personfnidder, bare fordi man ikke mener det samme, hvad der er en menneskeret, selv for jægere og dem som får kuldegysninger.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-12-09 11:28

Til BB .

At du selv forfatte et og andet emne, hvor kun dig og julemanden debattere, og alle andre holder sig væk, så tror jeg det lykkedes.
Jeg pakker kufferten og rejser på jagt et par dag, kan kun ønske dig knæk og bræk med projektet.

Fido.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du skal have mange mange tak Fido. Jeg er sikker på du gør mange her på Kandu en meget stor tjeneste, men for en sikkerheds skyld så er du blaklistet for personfnidder....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-12-09 15:10

Jeg syntes da at jeg prøver

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-12-09 17:39

Hvad er det du prøver på webgun- ?

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 50 point
Dato : 08-12-09 10:33

Skulle vi ikke lige prøve..
Fra : bb1 Vist : 105 gange
100 point
Dato : 03-12-09 22:56

--------------------------------------------------------------------------------
Skulle vi ikke lige prøve om ikke det er muligt også for jægere at føre en fornuftig debat uden personfnidder og andet pladder?
Hvad er et tip og hvad er et debat emne?
Jeg mener et tip er en oplysning om et eller andet!
En debat er et stillet spørgsmål!

Hvad er Jeres mening???????????????????? Vis nu, at i er mandfolk og ikke kun hylere, kloge åger eller beboer på blå stue!!
------------------------------

Et tip kan være et godt råd om brug af ting eller en vejledning om fortolkning af et brev el.lign.

En debat skulle gerne være andet end et stillet spørgsmål: En diskusion eller meningsudveksling mellem to eller flere personer, der ikke nødvendigvis skal være enige om alt ! Men for at kunne diskutere, må man nødvendigvis være min. 2 personer !

Med venlig hilsen
Provsten1

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 08-12-09 11:45

Tak for svaret Provsten1. Du fattede meningen til sidst. Her på kanDu ser vi ofte, at nogle stiller spørgsmålet: Hvad var spørgsmålet og i andre tilfælle var det et tip

At der skal to eller flere personer til er genialt set - det var det virkelig svært at forestille sig.