/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Georg Jensen - Quack
Fra : FrejaFlop
Vist : 2870 gange
100 point
Dato : 03-12-09 20:58

hej Er der nogen der kan henvise til et sted hvor man kan få rabat på Georg Jensens produkter - jeg skal købe mælk og sukker-sæt i mærket Quark som gave - men synes at nypris 750 kr. er lige i overkanten. Det skal selvfølgelig ikke være brugt -men helt nyt. Er der nogen der kender et tilbudssted evt. på Nettet?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-09 21:29
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-12-09 21:40
Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 03-12-09 21:50

hej Piaskov - tak for dine ideer. Jeg havde tænkt mig at købe den lille bakke med hvor flødekande og sukkerskål står på - den koster 200 kr i sig selv. Så det løber lidt op. Men jeg kigger på tilbudonline. Tak for hjælpen indtil videre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-09 12:42

Nu tror jeg nok at jeg har fået pløjet det meste af nettet igennem, inckl. pricerunner og Kelkoo

Du får ikke det sæt billigere, desværre

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 04-12-09 20:07

Hej Nordsted1 -tak for din indsats.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-09 21:08

Selv tak, men det lykkedes jo ikke

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 01-01-10 15:36

Tak for svaret piaskov.