/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Aftrækshætte på tag
Fra : sks009
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 03-12-09 15:18

Hej alle,

Vi har netop købt hus (i Odense N), og der er en enkelt K3'er på hytten der er beskrevet som at den nordligste aftrækshætte er defekt - hættetop mangler.

Nu vil jeg gerne have det udbedret - hvilken håndværker sætter sådan en hættetop på, og hvad kan sådan noget koste?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Er du håndværker og kan klare dette - så hører jeg også gerne.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-09 15:35

Tømrer eller blikkeslager laver den slags tagarbejde.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-12-09 16:38

Tømren gjorde det her hos mig.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 03-12-09 17:36

Tømrer. Det er muligt at du skal have et nyt aftræk da jeg ikke tror man kan få reservedele.

Godkendelse af svar
Fra : sks009

Dato : 04-12-09 07:18

Tak for svaret Eyvind!

Hav en god weekend.

Mvh,
Simon K Skals