/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tablet pc?
Fra : 8127
Vist : 449 gange
95 point
Dato : 03-12-09 10:37

Hej jeg leder efter en pc noget lignende det nedenstående link. Altså trykfølsom og bredformat. Er det noget man kan få eller hvordan? Hvis ikke hvad er alternativerne så? Jeg har kigget lidt på HP Touchsmart men jeg vil gerne have noget hvor det ikke er en normal computer men kun en skærm hvis man kan sige det sådan.

http://www.zahipedia.com/wp-content/uploads/2009/10/zahipedia_1_apple-tablet-pc.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 10:50

MAC laver vist sådan en der ligner.

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 03-12-09 10:55

Det er korrekt. Det er den der er på billedet. Men den er ikke kommet endnu så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 11:15

Jeg mener da at have set den et sted og der fulgte et lille trådløst tastatur og mus med.
DVD skydes ind fra siden.

I øvrigt kørte den med Vista

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 03-12-09 11:23

Det kan da godt være så. Syntes bare at have læst at den først kom til næste år. Den er da heller ikke på deres hjemmeside? Men hvorfor kørte den med Vista? Apple har da "Snowbird" tror jeg nok det hedder men er ikke sikker.

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 03-12-09 11:30

Sorry Leopard hedder det vist.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 12:53

Der er jo nogen som køber "tomme" computere og selv lægger styresystemerne ind på computerne.
MAC comp. med Intel cpu kan køre windows selvom det lyder lidt skørt.
Jeg har da aldrig købt nogen comp. hvor programmet er lagt ind.

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 03-12-09 13:25

Det er jeg klar over. Men lige med en tablet pc forstår jeg ikke hvad ideen skulle være i det da det da nok kører en del bedre med et system beregnet til touch.

Kommentar
Fra : Davulla

Dato : 07-12-09 16:26

Heej .

Jeg har problemer med mit tastatur. Jeg fik windows 7 på den da det skete.
Det er en hp notebook.

Når jeg vil skrive @ snabel A så vil den ikke. normalt skal jeg holde (Alt gr) + 2
Så ville den skrive @ snabel normalt. Men nu virker det ikke.
Når jeg trykker på (alt gr) + 2 , så blinker den øverst oppe der hvor man skriver en hjemmeside.

Nogen der kan hjælpe mig med problemet ? .

Kommentar
Fra : 8127

Dato : 07-12-09 16:57

Opret din egen tråd tak.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-12-09 18:32

Ja leopard har den maskine jeg kender (trykfølsom er den ikke som jeg troede)
Så du har nok ret i at den ikke er kommet endnu.
Og så er der lagt windows Vista ind som dual boot.
Vista skal bruges i job og derfor nødvendigt hjemme også.