/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Runtime error
Fra : lham
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 03-12-09 09:36

Når jeg starter Explorer 8 er jeg begyndt jævnligt at få denne meddelelse:
Runtime error
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application’s support team for more information.

Jeg kan bare starte Explorer igen så kommer fejlmeddelelsen ikke, men jeg vil gerne af med den og efter Google søgning prøvede jeg programmet Registry Easy-skulle være gratis men reparerede kun 10 af de 864 fejl det fandt-for mere reperation BETALE !

Hvordan klarer jeg det gratis-og er der noget alvorligt på færde i min PC-s indvolde ?

( XP home sevice pack 3 )

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 03-12-09 12:44

Slet OE og genstart. Derefter downloader du den, lægger den på skrivebordet og så installerer du den igen. Du har fået en fejl i installationen. Så om igen

Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-12-09 19:09

granner01

fakta om mit PC kendskab :

hvad er OE ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-09 21:01

Outlook ekspress/eksplorer 8

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-12-09 07:34

granner01
fejlen har ikke været der siden installationen, men de sidste par uger.
Hvis jeg sletter explorer kan jeg vel ikke komme på nettet og hente en ny -måske mener du jeg skal overskrive den gamle ?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 04-12-09 13:28

Prøv At nulstille dine indstillinger i din Explorer.
Netop fordi du har accepteret en App. på Facebook eller lign har det fucked din Internet explorer op.

Tryk på start - højreklik på Internet Explorer - Vælg Internet egenskaber

Gå til fanebladet Advanceret --> Nede i bunden er der en "nulstil" knap.
Denne sætter din Internet explorer tilbage til den var ved installation.
Du kan fejlfinde dette til uendelige tider uden at finde læøsningen, dette virker hver gang.
Men tænk over hvilke ting du accepterer af Div. FB applikationer, ActiveX og hvad der ellers kommer af Skrammel fra M$ side af!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-12-09 14:46

peque

Under start kan jeg ikke finde EXP.
Har den på desktop men der kommer ikke noget brugbart frem ved højreklik
Fra stifinder kommer der heller ikke de dialogboxe du omtaler

??????

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 12-12-09 09:50

Tak for svaret granner01.
Installation af IE8 oveni den gamle gjorde udslaget

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-12-09 14:05

Selv tak og god jul.