/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Videoredigering
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 717 gange
200 point
Dato : 03-12-09 00:15

Jeg er ikke tilfreds med windows moviemaker.

Er der nogen der har et bud på et bedre videoredigerings program der er gratis.

vh

Kommentar
Fra : akle

Dato : 03-12-09 00:42

Nej, der er grænser!

Selv har jeg lige redigeret videofilm i HD format. Fik Canons gratis videoredigerings software, men det var elendigt. Downloadede derfor Windows Live Movie Maker. Det synes jeg er rimeligt til prisen = gratis. Jeg har købt Adobe Premiere Elements 7 (på tysk) men har ikke haft mod på det endnu, p.gr.af tidsnød.
Tidligere har jeg brugt Windows Movie Maker, og var faktisk ret fornøjed.

Hvad er galt med det?
Vil du have et bedre redigeringsprogram, så er det da rimeligt at betale for det, - synes jeg.

MVH Akle

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-12-09 01:35

Der er ingen af de gratis, som er specielt gode.

Men brug ikke et der kan flere finurligheder end du har brug for.
Nogen af dem er ret svære at finde ud af, og ret langsomme.

Selv synes jeg at cyberlinks powerdirector v 7 er rimeligt godt og hurtigt. Det er ikke så dyrt.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-12-09 06:24

Jeg har brugt Pinnacle de sidste fire år, og er tilfreds med det. Det har nogle mindre skønhedsfejl, men du får et absolut brugbart resultat. fra omkring 500 kr. og opefter. Jeg er endnu ikke fundet et gratis eller andet købt ptogram der var bedre - når nu vi er amatører!

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 21-12-09 23:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål