/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Hvor lang tid går de ca??
Fra : o0nellie0o
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 02-12-09 21:10

Fra at man har meddelt bank og kredit forening at man nu ikke kan betale og må opgive at blive boende i sit eget hus - og huset ryger på tvangsauktion... Et klogt hoved har fortalt at der kan gå op til 2-3 år før det blir solgt....kan det være rigtigt? ???

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-09 21:30

I 1990 var det helt almindeligt at der kunne gå et år eller mere, alt efter hvor i landet det var.

Prøv at ringe til dit dommerkontor,det er dem der begærer huset på tvang, og også dem der sidder med alle dyngerne af papirarbejde.. så de kan fortælle hvor travlt der er

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-09 22:06

Jeg vil tro at alle dommerkontorer har travlt, der er mange der må gå fra hus og hjem, desværre.

Kommentar
Fra : o0nellie0o

Dato : 02-12-09 22:10

Vi snakker sjælland...
Hmm troede det gik noget hurtigere... 1 år er jo acceptabel eller nødvendigt men 2-3 år er jo lang tid...

Godkendelse af svar
Fra : o0nellie0o

Dato : 02-12-09 22:10

Tak for svaret Nordsted1.