/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til Hylerne incl. Fido
Fra : bb1
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 02-12-09 18:21

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 19:07

Til BB.
Tak fordi jeg må være med på din tråd. håber også andre hylerne må deltage. Hvad så dit ærende kan være, med at vise et billede af en abe. Det kan du sikker give en og anden forklaring på.
Alene overskriften har en undertone, med du på ny lægger op til fnidder.
Vi ser om det er det du ønsker, der er sikkert nogle af os , der venter spændt på hvad dit næste træk lyder på.
Fido

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 02-12-09 19:26

-Ubesvarede 7
- Besvarede 28
- Annullerede 45
- Slettede 0
Ialt 80

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-12-09 19:47

Altid Interessant at følge med i kategorien "jagt".

Denne kategori har nok den største underholdningsværdi,her på Kandu.

Glæder mig allerede til fortsættelsen..................... af føljetonen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-12-09 20:52

fedt billede, det ligner sku obama

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-12-09 22:37

Til webgun

Citat
fedt billede, det ligner sku obama

Er du sikker på at det ikke ligner bb1 himself (han opgiver i hvert fald ikke når han jagter HYLERE)

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 03-12-09 01:03

Nej nej Asbjørn.

Billede af BB kan ses, hvis man slår op på Jensens Safari.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-12-09 05:18

Ja og hos pygmæen Jensen kan du skyde "Min vens fætter" lige taget ud af buret og bundet til et træ

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 06-12-09 15:39

Skulle vi ikke lige prøve om ikke det er muligt også for jægere at føre en fornuftig debat uden personfnidder og andet pladder?
Hvad er et tip og hvad er et debat emne?
Jeg mener et tip er en oplysning om et eller andet!
En debat er et stillet spørgsmål!

Hvad er Jeres mening???????????????????? Vis nu, at i er mandfolk og ikke kun hylere, kloge åger eller beboer på blå stue!!

Hvorfor mon der ikke er nogen, der ønsker at debattere med BB ??????????????????????????????.

Hvor blev den fornuftige debat af?? Det er synd at ingen gider at debattere med dig Ballegaard. Dette fortæller, for at bruge dine egne ord, det siger mere om Ballegaard selv, end om andre personer.. Hvis vi så samtidig skal bruge Habibi Pros berømte ord, hvis Ballegaard var halvt så klog som han udgiver sig for, havde han for længst opdaget , at han selv er den der er mest til grin.

Ovenstående citat skrevet af Ballegaard fortæller tydeligt at du selv lægger op til fnidder At en der kalder sig forfatter ikke kan fatte dette, må bero på han er fatte dum.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-12-09 18:40

http://bb-jagt.dk/images/min_mening.jpg

Det er min mening om de der kun kan personfnidre.. Prøv dog med en jule sang. Jeg talte med julemanden i dag - bestildte gaver - til børnebørnene.

Han mente også, at du Fido måtte have et trist liv - klik du på min anden ven og få et grin
Istædet for at forsøge at svine andre mennesker til - blot fordi du er misundelig

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 13-02-10 09:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Da det heller ikke blev taget seriøst af den hyler jeg havde lukket ind....