/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Start > alle programmer
Fra : Dieter
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 02-12-09 18:04

Hej,
når jeg bruger ovennævnte, kommer der kun 9 programmer op.
Tidligere var der masser af programmer. Bl. skulle "digital signatur " komme op. Men det gør den ikke.
Er der nogen, der ved, hvad dette kan skyldes ?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-12-09 18:18

Der kommer kun de seneste brugte

du kan højreklikke på stedet med de programmer og så indstille og bestemme hvor mange af de senest brugte der skal være

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 18:21

Hold musen hen over dobbltpilen og resten dukker op.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-12-09 18:33

Eyvind:
hvad er det for en doppeltpil. Jeg kan ikke se sådan en !?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-09 18:39

Så har du vel kun 9 programmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-09 18:40

Jeg har også kun 9 - men det er biblioteker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 19:09

Ok - så er det nok vista du har.

Start > alle programmer > vises alle programmerne ikke så klik på alle programmer eller tilbage, og så skulle de vise sig.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-12-09 19:38

Eyvind , nej - jeg har XP

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 19:55

Ok -

Her er 2 program oversigter fra XP

http://peecee.dk/upload/view/207612

http://peecee.dk/upload/view/207611
(her vises pile som der kan trykkes på eller bare holde musen hen over)

Er det en af de to du plejer at have.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 08:56

Ja, jeg tror det er den første , der ligner min gamle opsætning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 09:24

Så prøv lige at højreklikke i det blå lige under "alle programmer" og klik på "egenskaber"

I fanen start > klik på tilpas >
nu har du fler muligheder og under avanceret > elementer i menuen start >
rul ned og kig på om der er " V " ud for "rul i menuen start"

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 09:39

Eyvind,
jeg har lavet noget.....
Der kom en rude op (inden du kom ind i billedet) og der kunne man ændre opsætningen i "Start".
Men så forsvand "alle programmer" og nu kan jeg ikke se, hvordan jeg kommer tilbage !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 09:49

Du må ind i start > egenskaber > og stille det tilbage.

Så prøv lige at højreklikke i det blå lige under "alle programmer" og klik på "egenskaber"

I fanen start > klik på tilpas >
nu har du fler muligheder og under avanceret > elementer i menuen start >
rul ned og kig på om der er " V " ud for "rul i menuen start"

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 09:56

Ja men der forfærdelige er, at "egenskaber" også er forsvundet !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 10:39

Er den ikke her:
http://peecee.dk/upload/view/207718

Men hvornår forsvandt "alle programmer"

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 10:58

Her er mit skærmbillede:
http://peecee.dk/upload/doupload

Hvorfor "alle prgrammer 2 har jeg prøvet at beskrive kl. 9.39

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 11:12

Du kan også komme "tilbage" sådan her:

Start > hjælp og support > find og klik på systemgendannelse > Næste > find datoen hvor det gik galt > marker datoen ( en dato med fed skrift) > næste og følg anvisningen..................

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 11:20

Hej,
det har jeg prøvet. Men det hjalp ikke.
Det er da en trikki sag.
Jeg er bange for at genindstallere Windows XP. JEg resikerer at miste noget.Men det kan være det er den bedste måde at rette op på det hele !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-09 11:50

Du kan da også reparere Xp

Jeg vender til bage senere

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-09 12:46

Læg din XP CD i skuffen og luk den.

Hvis den selv starter så luk den væk.

Og så:

START -> KØR skriv sfc /scannow og tryk OK

Nu bør den installere det der måske mangler.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 14:30

Hej,
først og fremmest: Tak for din tolmådighed.
Dit sidste tip gav ikke noget, MEN - jeg gik endnu længere tilbage med systemgendannelsen end først. Og nu er alt på plads igen.

Med venlig hilsen

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-12-09 14:37

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind