/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Indkørsel ??
Fra : jensogmumi
Vist : 906 gange
50 point
Dato : 02-12-09 17:46

Hej med jer. Jeg skal have lagt granitskærver i min nye indkørsel, men er i tvivl om hvor tykt et lag jeg skal lægge ,for at det bliver optimalt. Er der nogle her der hved det??.

Mvh. Jens.

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 60 point
Dato : 02-12-09 17:49
Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 02-12-09 20:00

Skrærver???? Det var noget grove noget..... Måske du mener knust granit

Men lagtykkkelsen kommer an på underlaget og hvad for en trafik der skal være på det... Om det bare er gående eller også lastbiler?

Godkendelse af svar
Fra : jensogmumi

Dato : 02-12-09 21:49

Tak for svaret webgun.