/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
download
Fra : kivi
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 02-12-09 17:08

er der nogen som har god forklaring på hvorfor når downloader noget så bliver det til firefox filer og lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke åbne filerne normalt kan jeg lave det om til winrar og så åbne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-09 17:12

Hva' i hulen er en : 'firefox fil' ...for en størrelse ???

Forklaring udbedes. Vær en smule mere specifik ...please

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-09 17:14

Ps. Info om file-extensions finder du f.eks. hér:

1.) http://filext.com/
2.) http://www.fileinfo.com/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 02-12-09 17:15

En .rar fil åbnes et et program der kan åbne .rar filer.....

Hvis du har Winrar (som er et af slagsen) lader du blot den være standardprogram til rarfiler....

Så skifter alle dine .rar filer symbol til de der stakke bøger du nok mener.....

Så vælg en af dine .rar filer - åben med - vælg winrar - og husk at sætte hak ved - åbn altid med dette program....

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-12-09 17:20

jeg bruger internet download manager til at downloade med ,men de filer jeg får hjem hedder firefox dokument hvor de normalt hedder winrar og jeg har prøvet lave dem om til winrar men det vil de ikke

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-12-09 17:23

Hvad er det for filer du downloader - fra hvilke hjemmesider?

Hvis du gemmer under originalt navn + extension - får de helt sikkert den rigtige betegnelse!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 02-12-09 18:25

Tak for svaret refi.