/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Obama og kloakdækslerne
Fra : webgun
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 02-12-09 16:23

Jeg her lige set på nyhederne i norsk tv2 at de er i fuld gang med at svejse kloakdækslerne fast inden obama kommer.
Gør de også det i DK??

Kommentar
Fra : sober

Dato : 02-12-09 16:33

Aner det ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 16:54

Igår hørte jeg i radioen, at de vil afspærre vejene der har brosten, så det lyder da rigtigt nok, at de også må gøre noget ved kloarkdækslerne, de kan jo også bruges kom kasteskyts

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 02-12-09 16:57

Tror mere at kloakker kan være gemmested for terrorister...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-09 17:22

Det er ikke så usædvanligt at svejse dækslerne til, man gjorde det også i USA, da Obama skulle indsættes

http://jp.dk/udland/usa/article1575779.ece

(Får lige af vide af pålidelig kilde, at dækslerne også var svejset til her i KBH

Kommentar
Fra : sober

Dato : 02-12-09 17:22

CIA & FBI & Interpool har måske givet et tip om, at Bin Laden kommer kravlende gennem en undersøisk kloakledning, og dukker op både i Norge og i Danmark, så det er derfor? Ganske sobert i så fald.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 17:23

Nå det blev sendt lidt for tidlig... teknisk uheld jeg beklager

Men da Busch var her i 2005 blev dækslerne også svejset til

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-12-09 17:29

Blev de ikke også svejset til, sidst Obama var her?
Og hvis det var tilfældet, har de evt. ladet svejsningen bibeholde fra sidst!

Kommentar
Fra : sober

Dato : 02-12-09 17:29

Det var vel for at han ikke skulle falde ned i kloakken, når han gik en tur.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 02-12-09 17:37

... George Walker Bush, altså

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 18:29

I har set for mange Olsenbande film.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-12-09 18:40

De svejser dem igen her i dk også.
alimak

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 19:57

God aften til alle.

Hvis i gider læse en fremragende bog fra 1975 af Maj Sjövall & Per Wahlöö, "Terroristerne" vil I finde ud af, hvorfor kloakdækslerne bliver svejset til. Den er spændende, tragisk og ind imellem kanon morsom.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 19:58

Fortæl så hvorfor de svejses til.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 20:18

Evt. terrorister kan have placeret sprængladninger under dækslerne + bruge kloaksystemerne som flugtvej. Derfor først kontrol, derefter tilsvejsning. Ku dut rajn de u søe Eyvind ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 20:29

Et par svejsninger kan ikke holde en stor lynkineser tilbage. Den med flugtvejen accepterer jeg.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 20:35

Eyvind altså:
Citat
Derfor først kontrol
Hermed menes af alle kloakrør for evt. springstoffer .

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 03-12-09 02:04

Tak for svaret Nordsted1.