/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvilket selskab ?
Fra : viper73
Vist : 902 gange
200 point
Dato : 02-12-09 14:21

Hej

Hvilket rejse selskab har flybilletter ,og kun dem , til 2 voksne og 2 børn til Sharm El Sheik i slutningen af Juni og 14 dage frem. Det skal være direkte og det skal være i slutningen af Juni og 14 dage frem.

Så hvis der er nogle der lige ved hvilket selskab der gør det så send venligst et link.
Har prøvet Atlantis, Apollo og Falk Lauritsen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-09 14:36

Citat
Det skal være direkte

Det kræver jo, at der er et udgangspunkt, og det er ???????

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 14:37

København

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-12-09 14:39

Du kan jo prøve, at søge på denne side

http://da.momondo.com/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 14:40

Jeg har lige søgt på momondo, uden at jeg vidste at selskabet var nævnt, men desværre har de alle mellemlandinger

http://da.momondo.com/Billige_flybilletter.aspx

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 14:42

Ja momondo er en god side, men det er som regel altid med mellemlandinger

De 3 selskaber som jeg nævnte tidligere har alle ruter derned med åbenbart ikke lige i den periode.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 14:45

Jeg prøvede lige i det første link på denne side, der kan man sætte flueben ved direkte flyvning

http://www.billig-flybillet.dk/flybilletter_KKEEGDQI2TTIS

Der er flere selskaber på siden, men syntes de ligner dem fra momondo?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 02-12-09 14:46

Tror helt ærligt, du får problemer med at finde et direkte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 14:47

Citat
De 3 selskaber som jeg nævnte tidligere har alle ruter derned med åbenbart ikke lige i den periode.

De vil nok hellere sælge pakkerejser i højsæsonen

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 14:48

Som skrevet tidligere har de 3 selskaber som jeg skrev direkte ruter, og har fløjet turen en del gange efterhånden, så det skulle ikke være så svært, men det ser nu til at det vil lykkes denne gang.

Nordsted1, ja det er de fly sleskaber som momondo bruger desværre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 14:53

Her skriver de at de søger på 400??? selskaber, men der er også mellemlandinger, men måske hvis vi søgte på flere forskellige datoer at vi kan finde en rejse uden??

http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_ibe/DispatchServlet;jsessionid=704CB9F945107FA2DB55E0C99A7B4C7D.worker3?cmd=request_setup&countrycode=dk

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 14:56

Stadig det samme, ingen mulighed for direkte fly

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 14:56

Hold da fast, hvor er det nogle dyre flybilletter, kan det ikke snart bedre betale sig at tage den billigste pakkerejse med f.eks startour og så smutte fra selskabet, når i er kommet frem?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 15:00
Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 15:02

Hm, ja men tak for kampen... jeg må håbe der er nogen der kender lige det rette sted.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 15:03

Nåå ja... næsten gi' op

Her kan man søge på direkte fly

http://www.skyscanner.dk/fly-/eg/eg/billigste-fly-til-egypten-fra-egypten.html

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 15:06

Heller ikke nej, der er også mellemlandinger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 15:09

Der står da at man kan søge på direkte fly (med grønne bogstaver)

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 15:18

Det er indenrigs, der går ikke direkte når man flyver fra f.eks DK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 15:26

Nå for dælen da, jeg søgte nu heller ikke helt færdigt, det var lige før det var mig der røg til Egypten, med alt det klikkeri

Jeg opgiver, men håber du finder en løsning.. prøv at tjekke priserne på pakkeløsningerne, med det billigste hotel... så bliver det da uden mellemlanding

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 15:33

Ja overvejer også om det kan betale sig at tage den billigste, og så bare lade være med at bruge værelserne.

Som sagt, tak for kampen

Håber stadig der kommer andre der ved lige hvor man kan få ovenstående.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-12-09 16:04

Der findes ikke direkte rutefly på den strækning, så hvis du insisterer på, at det skal være direkte, så er en pakkerejse din eneste løsning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 16:32

Her søgte jeg på fly -- direkte --- og der kom denne side frem (jeg ved da snart ikke om jeg tror på det, men prøv at kikke på den, og se om du kan finde ud af den)

http://www.rejsefeber.dk/dk/flight/cgi-bin/matrix_search.cgi?rf_url_id=103362375

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 02-12-09 18:56

Kortoververden: Der er mindst 3 selskaber som flyver den rute, Apollo, Atlantis og FalkLauritsen, de har alle pakke rejser men de sælger også flybilletter. Men det er bare ikke til at finde billetter i den periode jeg vil afsted, og det var det spørgsmålet gik ud på.

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 200 point
Dato : 04-12-09 14:29

Det er Atlantis rejser som har flybilletter i den periode, de kommer på deres hjemmeside lige efter nytår. God tur.

Godkendelse af svar
Fra : viper73

Dato : 04-12-09 19:45

Tak for svaret Dahab.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-12-09 19:56

Nu har jeg bare ledt så meget, men kan da ikke liiiige se,at det selskab får billetter efter nytår, hvordan kan du se det??

Kommentar
Fra : eventyrer01

Dato : 15-02-10 11:00

Kan varmt anbefale http://www.viviro.com - der finder jeg altid de billigste flybilletter. Har tidligere brugt flere andre sider, men min erfaring er at dette er den bedste side.