/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mystiske point
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 02-12-09 00:19

der er noget jeg ikke forstår (ja ja, rolig nu. jeg ved godt det må være chokerende for jer)

jeg fik lige kigget på dette spørgsmål:
http://kandu.dk/spg142431.aspx (i behøver ikke købe adgang, relevant info er i denne besked)
Vist : 41 gange
500 point
Dato : 30-11-09 15:22

min første komentar bliver accepteret som svar
Modtaget 510 point
Dato : 30-11-09 15:47

problemet er at svaret først blev accepteret 01-12-09 08:02

hvor kommer de 10 ekstra point fra?
er det ikke kun hvis et svar bliver accepteret inden en time fra spørgsmålet er stillet?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-09 00:36

Hvis dit svar er skrevet inden for 1 time efter at spørgsmålet blev stillet, vil du få yderligere 10 superpoint, det gælder derfor om at være hurtig på aftrækkeren.

der står intet om hvornår det er blevet accepteret.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-12-09 00:41

Og hvad så??????

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-12-09 00:46

jamen -hvis man har svaret indenfor 1 time og det er det accepterede svar senere hen. Så tilskrives der yderligere 10 point

sådan er det altså bare
hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-12-09 00:52

En kun 2 måneder gammel Kandu bruger kender reglerne bedre end EXTERMINATOR måske er smuller54 en af de få som læser Kom godt igang inden indmeldelse det er nemlig fuldstændig korrekt, at det er hvornår man svarer og ikke hvornår svaret bliver accepteret, at de ekstra point udløses

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-12-09 01:30

Expis.....
du har så ondt i røven over...........o.................

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 08:23

@ webgun: er du i den rigtige tråd???

@ alle: jeg har kigget lidt og det ser ud til at i har ret, har bare aldrig lagt mærke til det og ville heller ikke have opdaget det her hvis ikke point havde været over 500

fatter stadig ikke at der er nogen der gidder side og holde øje med om de får sine 20 point om dagen
det er jo lidt lige som narkomaner der skal have deres daglige fix

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-12-09 09:09

De 10 point bør du aflevere igen.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 09:19

Mig?!?!?!?
Jeg er uskyldig!!!!!!
Jeg har ikke gjort noget!!!!
Jeg er H E L T clean!!!!!!!
se bare, jeg ryster næsten ikke

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-12-09 10:12

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-12-09 10:57

Citat
se bare, jeg ryster næsten ikke

Det er du så ikke ene om

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-12-09 12:44

Nej du ryster ikke! - Du drejer kun hovedet!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 12:51

nej nej, det må jeg ikke, det rasler for meget

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-12-09 00:26

Tak for svaret smuller54.
du får sq lige 10 p. ekstra ser det ud til.

problemet er nok at jeg har lagt for meget vægt på ordene, en eller anden stiller et spørgsmål, de andre kommenterer, det bliver først et svar når en kommentar accepteres

så, nu skramlede det igen, jeg må altså lære at holde hovedet i ro