/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Wii...
Fra : Harbo21
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 01-12-09 23:45

Hvilken wiispil skal jeg købe til min niece og nevø, de er 7 og 11 og de kender ikke rigtig meget til deres wii i nu, for de har næsten lige fået den, og de har kun en remote,....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-09 00:13

Prøv at gå ned i en forretning der forhandler spil til Wii, der er mange muligheder og det skal vel være spil der ikke kræver joystick, spillekonsol, balancebræt o.s.v. Det gør gaven meget dyrere hvis du skal købe andre ting for at de kan bruge spillet.

Wii forhandles i bl.a. El giganten, Bilka o.a.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-12-09 00:34

Se her masser af billig spil også børnespil

http://www.gamepimp.eu/group.asp?group=448

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-12-09 01:03

spillerne er vist noget billig hos CDON, har købt der flere gange og det man bestiller kommer ret hurtigt

http://cdon.dk/spil/spil_for_149_kr/nintendo_wii/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 02-12-09 01:11

Når man køber Wii konsollen,.. medfølger normalt ”sportspakken”,.. som indeholder spillene,.. tennis, baseball, bowling, golf og boksning.+ én,.. remote controller,

Det er fint nok til én spiller,.. men hvis dine nevøer skal / vil spille Mod hinanden,
er det absolut nødvendig med (min) to remote controller, eller ’fjernbetjening’,
(altså én remote controller pr. spiller.)
http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=nintendo&varenr=40301

det er nok det første du bør købe,
afhængig af hvor meget du vil ofre på ’sagen’,.. kan du købe det ’nye’ wii sports ressort,
der er masser af spil / underholdning til rigtig mange timer,.. læs omtale :
http://www.wupti.com/Produkter/Spil-konsol/Nintendo-Wii/Nintendo39449_(Wupti).html?gclid=CIujjLW-tp4CFWlr4wodMl2nmA

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-nintendo-wii/WIIRESORTBUND/wii-sports-resort-motion-plus

Accepteret svar
Fra : maafrandsen

Modtaget 50 point
Dato : 02-12-09 09:32

hvor meget har du tænkt på at bruge af beløb. for det har jo også lidt at sige..s vi har en wii, og har lige købt et super mario spil, og skal da lige hilse og sige at det er sjovt, for alle aldre, det kan spilles af 1 til 4 spillere, men så skal man ha flere af konsollerne, og hvis du er god til at købe på nettet, kan det godt betale sig.

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 03-12-09 12:18

Hvis jeg køber en remote mere, hvilkan spil skal man så gå efter..

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-12-09 00:28

Citat
Hvis jeg køber en remote mere, hvilkan spil skal man så gå efter..

hvis du køber en remote mere,.. det er nærmest det bedste du kan gøre,.. så har de jo allerede 4 forskellige spil de kan spille Mod hinanden,

ud over de 4 spil som medfølger Wii konsollen, findes der efterhånden så mange forskellige, så det er næsten umuligt at 'gætte' hvad de unge mennesker kan lide, (de er alle underholdende)

kan du ikke spørge forældrene hvad de mener børnene kan lide,.. ?
ellers kan du roligt prøve med "sports resort",.. den går du ikke helt galt med,
http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spil-nintendo-wii/WIIRESORTBUND/wii-sports-resort-motion-plus

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 06-12-09 14:06

jeg har fået en hd med mange spil på men jeg kan ikke spille dem hvorfor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-09 22:00

Vi spiller et ski og snowbordspil her i huset og selvom vi har en halv hyldemeter er det det der blir spillet mest Man kan spille det med håndcontrollere men jeg foretrækker et balancebord man står på

Godkendelse af svar
Fra : Harbo21

Dato : 15-12-09 21:38

Tak for svaret maafrandsen.

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 18-12-09 16:25

velbekommen harbo21...s god jul og held og lykke