/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åbning af fil
Fra : Gucci1704
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 01-12-09 23:38

Hejsa.

Nogen der kender et program, der kan åbne .mfd fil ?

Hilsen

Gucci

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-12-09 23:58

kan ikke finde noget på .mfd, mener du .mdf?

svarer til en ISO fil, altså et cd/dvd billede

kan bla. åbnes med alcohol 52% (gratis) og alcohol120% (IKKE gratis)

http://www.free-downloads.net/programs/Alcohol_52__Free_Edition

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-12-09 08:23

Fejl i registreringsdatabasen er en af de hyppigste årsager til ukorrekte fil foreninger på dit Windows-system. Det anbefales kraftigt, at du tjekke din registreringsdatabasen for filassociation fejl (vil også kontrollere for eventuelle andre indskrive fejl).

MDF filtype er primært forbundet med 'Alcohol 120%' af alkohol Software. En af flere cd billedformater, at Alcohol 120% kan montere. Alcohol 120% anvendes til medier backup. IsoBuster kan fortolke disse filer direkte.
Kode
[B]Ovenstående: Sådan står der på en troværdig side.[/B]

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 08:33

shit stilkene, du må sq ikke bruge google translate til den slags, det er jo volapyk det der
og også forkert, der burde have stået alcohol 52% da det er den del af alcohol der vedrører imagefiler. alcohol 120% er bare alcohol52% + en brændefunktion

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-12-09 08:37

Nu er det sådan, at jeg ikke er god udi det fremmedsprogede, så jeg har det dilemma at må ty til oversættelse.
Men der er jo her også nogle til at rette.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 08:48

det er helt iorden at være dårlig til sprog (eller slet ikke kunne andet end et) men måske det ville være bedre at linke til siden istedet for, så kan folk jo selv vælge om de vil oversætte eller ej

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-12-09 08:53

Citat
fil foreninger

gad vide om de så også skal til at pushe ok benzinkort lige som de andre foreninger

sorry, skal nok stoppe nu, men den var nu for sjov til at lade ligge

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-12-09 15:21

nej det er en .mfd fil. Det skal bruges i forbindelse med musicfinder, der er indbygget i et keyboard til at "translate" noget musik

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-12-09 15:24

Det drejer sig om dette link (psr 900)
http://www.yamahapkowner.com/?page_id=15

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-09 17:53

http://www.fileinfo.com/extension/mdf
Citat
MDF Insight II Molecular Data File (Accelrys Software Inc.)
MDF Alcohol 120% CD Image File (Alcohol Software)
MDF Fldigi Macro (Dave Freese, W1HKJ)
MDF Star Trek Armada Map File Title & Image Information
MDF ProWORX Nxt Memory Data (Schneider Electric)
MDF SQL Server Master Database File (Microsoft Corporation)
MDF Menu Definition File
MDF I-deas Master Drafting Machine Data File
MDF Capture Classic Filler (Accelio)
MDF Vector CANape / CANgraph / CANdito Measurement Data (Vector Informatik GmbH)

Kilde: http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EM ..hvor du finde de aktuelle link's.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 02-12-09 19:24

ok, den slags filer skal jo normalt over i dit keyboard men det lyder lidt som om du vil åbne den i windows?
hvis du åbner den med en teksteditor kan du læse indholdet, men jeg advarer, det er ikke nemt at læse.

filen er en eller anden form for database, vi kan sikkert godt finde en måde at forbinde til den men så skal vi vide hvad det helt præcis er du vil opnå

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 02-12-09 21:24

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Det var menningen jeg ville åbne den i windows i håb om, at jeg kunne skrive titlerne ud, men nu er databasen kørt ind i keyboarden og det virker som det skal, og har sparet mig for en del arbejde med selv at "oversætte" titlerne.