/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tv. tllslutning
Fra : Nul7
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 01-12-09 15:34

Hej venner.

Jeg ønsker mig en Tv. tilslutning til min bærbar, kan I anbefale mig en?
Den skal være til usb stik. og kompatibel til windows 7 64 bit.
Jeg har kabel Tv. og bor i en by i provinsen, ca. 40 km. til den nærmeste sender.

Vh.

Accepteret svar
Fra : jfc6

Modtaget 60 point
Dato : 01-12-09 16:17

aldi sælger en onsdag 2-12 til 179

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-09 16:40

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_49/OFF03.SHTML men vil nok fortrække en bedre antenne, med den afstand på 40 Km.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-12-09 16:45

Er selv tilfreds med Happuges produkter (har indbygget i min stationære). Til din bærbare er der:
http://www.hauppauge.com/site/products/data_hvr950q.html

se også: http://www.edbpriser.dk/Search/General.aspx?q=WinTV+HVR&sp=

Har haft Pinnacle før, men syntes bedst om Happauges medfølgende software

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-09 16:46

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_49/OFF04.SHTML Denne mus kan jeg godt anbefale, jeg har selv to af dem, og der skal aldrig skiftes batterier på denne trådløse mus. Den har også dobbeltklik funktion i et knaptryk!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-12-09 16:48

Citat
Jeg har kabel Tv. og bor i en by i provinsen, ca. 40 km. til den nærmeste sender.

Det kan vel være ligegyldigt hvor senderen ligger hvis du har kabeltv

Så senderen ligger i væggen....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-12-09 16:48

severino... han/hun skriver "Jeg har kabel Tv" så er det jo bare at høvle antennekablet direkte i

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-09 17:08

Rigtig nok, men det kunne da være, at Nul7 vil have tv på den, når der ikke lige er kabelTV i nærheden.

Det er altid rart at have reserverne i orden. - I går aftes gik stofa her i byen ned med et brag, på samtlige kanaler, og endda lige op til TV-avisen. Så her startede jeg så for min digitalmodtager, så kunne jeg da se TV, medens de andre naboer så sne i lange baner på samtlige 42 kanaler.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 01-12-09 19:26

Tak for de mange gode foreslag, - angående kabel tv. det skrev jeg forde de fleste er til antenne.
Skal man have et nyt digital tv, skal det være med en c tuner, - derfor.

Hej igen, jeg vender tilbage igen med pointgivningen, måske inden det nye år.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-12-09 20:20

Hvad mener du med tv tilslutning ?
Vil du se tv på computerskærmen eller computerbillede på tv skærmen ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-12-09 21:08

Det er i orden Nul7, vi er vant til at vente længe på indlæg der bliver afsluttet.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 02-12-09 09:16

severino, jeg går i aldi idag og såfremt de har den her i provinsen køber jeg den og afprøver om den virker efter hensigten, gør den det vil mit spørgsmål snart være afsluttet -( 1 md. returret)

Ha det godt så længe

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-12-09 08:32

Alt udsolgt i Aldi både her og der..... mener I at en sådan en løsning er brugbar?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-12-09 08:38

Citat
mener I at en sådan en løsning er brugbar

Hvilken løsning ????

Hvad er det du vil have ????

Hvis du har KabelTV hvad er så problemet ????

Du skal da hverken bruge c, t, x eller y tuner ??????

Du skal da bare have TVkort i komputeren og sætte stikket i

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 07-12-09 16:34

Tak for svaret jfc6.