/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC mobil
Fra : troldenesdhb
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 01-12-09 08:23

Jeg skal købe en HTC mobil i julegave.

Hvilken HTC skal det være, hvad er jeres erfaringer?

Hvor skal den købes så den er billigst. Gerne med tvungen forbrug på omkring 130,- incl. fri SMS, altså de 100 til sms og de 30 til samtale.

Personen har nuværende Telmore. Men jeg kan jo ikke købe en der, med håndjern, så ved personen jo at jeg har købt den i hans nummer.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-09 12:13

Hvilken du skal vælge kommer jo an på hvad den skal bruges til.

Om det er design eller cisse funktioner der er vigtigst.

Læg i øvrigt mærke til om den er låst hvis du køber den med et abb et eller andet sted, for så kan han ike smide sit Telmore kort i.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 01-12-09 16:54

Jeg købte en HTC Magic hos CallMe - og den var ikke SIM-låst - har iøvrigt fra andre sider hørt at CallMe ikke SIM-låser sine Android-telefoner...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-09 17:54

Hej Andre

er du glad for din HTC?

Er Magic en nyere model end Tattoo?

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-09 18:51

Hej igen

Magic var den første HTC telefon med Android på.. Jeg har lige checket CallMe's web - og det ser ud til at de ikke forhandler den mere. - men kun Hero og Tattoo.
Tattoo er den seneste Android fra HTC - og skulle være ganske udemærket.

Yep !! - jeg er godt tilfreds med min Android . Den er langt bedre end mine foregående telefoner, såsom Windows Mobile og Iphone... Menuer og funktioner fungerer mere logisk.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-12-09 19:09

Tak for svaret andre123.