/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Styring af startup
Fra : marc43
Vist : 801 gange
100 point
Dato : 01-12-09 00:38

Jeg havde engang et program, der kunne styre, hvilke programmer, der skulle starte når min PC startede.

Jeg har en del programmer i kommandolinjen som jeg ikke gider at have og min PC må gerne starte lidt hurtigere.

Jeg havde engang et, men det er væk. Er der nogen, der kan anbefale et gratis program?

At bruge start ->programmer->start er ikke nok.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 00:55

Startup Delayer er fin til opgaven, du kan forsinke starten af de mindst nødvendige programmer sådan at det hele ikke skal indlæses på en gang sammen med Windows, du kan selv tilføje programmer som du ønsker skal starte sammen med Windows:
http://www.softpedia.com/progClean/Startup-Delayer-Clean-32344.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 00:56

Citat
At bruge start ->programmer->start er ikke nok
det virker da ellers fint at lægge en genvej til et program i mappen Start

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 01-12-09 01:01

Det er mere et spørgsmål om at slette nogle af dem, og det er ikke alle, der står der.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 01:23

Det er da ret nemt at slette en genvej i Start, hvis det er det du mener

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-09 06:01

i kør skriver du msconfig, tryk enter. klik på start, og fjern flueben på de programmer du ikke vil ha til at køre. genstart pc.

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 01-12-09 07:11

Tak for svaret edison.

Det var det jeg søgte og det jeg har gjort tidligere.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 01-12-09 16:49

det var dejligt at kunne hjælpe