/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Indlæg i Smalltalk!
Fra : Cathcart
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 30-11-09 22:58

Når man er "Indlægger" af et emne i Smalltalk, er det så nødvendigt selv at deltage i dabatten ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-11-09 23:04

umiddelbart er det en god ide. ikke nødvendigvis et "must"

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 23:05

Dabatten = debatten.

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-09 23:38

Når der kommer et spændende spørgsmål, som folk vil debattere, så lad dem endelig selv ordne "verdens situationen".
Det kan være spændende at høre de andre Kanduers meninger - så nej - du behøver ikke selv at deltage i debatten Sir Chris

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 01-12-09 01:22

Det, at hæve points er også et indlæg. Så du kender åbenbart selv svaret

Kommentar
Fra : KlapTorsk

Dato : 01-12-09 08:38

Hej Sir Chris

Umiddelbart *Ja* til selv at deltage i debatten. Hvad enten det er "smalltalk" eller "Bigtalk".

Ikke nødvendigvis hele tiden, men ind imellem.

Tit sker det jo, at emnet bliver drejet i en helt anden retning, så er det godt at "tråd-holderen" - "Tov-holderen" bringer emnet ind på rette spor igen.

Og at det ikke ender i person-fnidder-fnadder om hvem der har flere profiler og hvem der ikke lukker sine spørgsmå og hvem der annullerer sine spørgsmål og des lige ...

Helt andre ting end hvad "hovedspørgsmålet" drejede sig om.

Åbenbart en "natur-lov", at sådan "skal" visse personer reagerer, frem for at svare på selve spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 10:57

Citat
"Tov-holderen" bringer emnet ind på rette spor igen.
Jamen, det prøvede jeg også 1 gang, men fik en masse bøvl ud af det .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-12-09 12:17

endnu en idiot viser sig her.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 13:19

Kære Bror Teil.

Citat
endnu en idiot viser sig her.
Det er da helt OK med mig . Men har du ellers et svar på mit spørgsmål, for det betyder en del for mig at vide, om jeg selv skal deltage i egen tråd eller ej ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-09 13:33

Hvis man kun vil ævle i andres smalltalk-tråde, kan man jo bare selv oprette en tråd til dette formål... Så kan ævlerne sidde i samme sandkasse og lave sandkage.

Den, som opretter tråden, har vel et formål med den?

Hvorfor ellers oprette den?

Opretteren (trådholder) har da al ret til at forsøge at komme tilbage til det oprindelige emne!

Det skal vel ikke være pladder fra uopdragne profiler altsammen?!

Hanne

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-12-09 13:44

Citat
del for mig at vide, om jeg selv skal deltage i egen tråd eller ej

Du må hellere tage en samtale med din sognepræst, han/hun kan fortælle om hvad der betyder noget.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 13:45

Kære Hanne.
Citat
Den, som opretter tråden, har vel et formål med den?
Nemlig, og hvad siger du ellers til mit spørgsmål?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 13:48

Kære Bror Teil.

De skal have mange tak for Deres råd, som jeg da selvfølgelig vil tage op til overvejelse .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : KlapTorsk

Dato : 01-12-09 16:17

Citat
Jamen, det prøvede jeg også 1 gang, men fik en masse bøvl ud af det

Ja, det bemærkede jeg, men du gjorde da et godt forsøg.

Her på Kandu.dk må man naturligvis ikke gøre noget som er i modstrid til hvad KanduDronningen og KanduKongen befaler + deres tjenende undrsotter udfører.

KlapTorsk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-09 17:13

Citat
Opretteren (trådholder) har da al ret til at forsøge at komme tilbage til det oprindelige emne!

cathcart - med fare for at gentage mig selv

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 18:49

Kære Hanne.

Jow da, der var jeg vist uopmærksom . Så helt ok med den der. Så helt fint, at du gentager dig selv .

Og kære KlapTorsk.

Nu skal du altså IKKE udfordre skæbnen igen, da der vist ikke er hverken dronning, konge eller undersåtter her på Kandu. Kan du så dy dig og tænk nu før du skriver, please .
Citat
Ja, det bemærkede jeg, men du gjorde da et godt forsøg.
Og, kære ven, du var med til at gøre det svært for mig.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 01-12-09 18:51

.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 19:10

God aften mr. justuniverse.

.

Betyder det, at du mener, at jeg har fået svar og at jeg skal lukke og slukke nu ?

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 21:02

Tak for svaret malmin. Og god aften hvor du end befinder dig i landet

Mvh Chris