/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Nytårsmenu
Fra : dreyer
Vist : 1179 gange
150 point
Dato : 30-11-09 21:29

Hej!
Jeg skal bruge en super take-away nytårsmenu (forret, hovedret, dessert, evt. noget natmad, men sidstnævte er ikke så vigtigt). Nogle erfaringer?

Budgettet er cirka 300 kr. per stk.

Det skal være i Århus (eller i hvert fald tæt på).

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-11-09 21:45
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-11-09 21:48

havde ikke lige set det med erfaringer- så nu sender jeg ikke flere men der er ellers nok at vælge imellem hos jer i Århus

god fest

Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 30-11-09 21:49

Det var da et bud - hvis du altså selv har smagt på det og fundet det fortræffeligt. Lidt mere uddybende forklaring ville være rart, tak.

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-11-09 21:54

ja,det var lige det jeg skrev-- ingen erfaringer, men hold da op hvor I har mange muligheder i Århus- alene da jeg søgte på nytårs menu i århus kom der adskillige, men som sagt, nej jeg kan ikke anbefale nogen desværre, havde bare ikke lige set det med erfaringer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-11-09 21:56

Vil gerne spørge de lokale som jeg kender i Århus, om de har nogen de vil anbefale, men det er blevet for sent lige nu.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-12-09 21:44

Ja, det blev ikke lige en hel menu- men forret og hovedret

Anbefalet at det er meget friskt og lækkert.

Prøv at kontakte dem for at høre om de kan stille med en hel menu, som I kan hente.

http://www.ricetakeaway.dk/Default.aspx?ID=7

Annuller spørgsmålet
Fra : dreyer

Dato : 02-12-09 08:51

Jeg har desværre ikke modtaget et godt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål