/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nordsted1
Fra : No1Here
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 30-11-09 20:21

Hej nordsted1

Jeg opretter lige en anden tråd, og svarer på dit spørgsmål fra tråden om minareter.

Du spurgte
Citat
Alle siger at de ikke kunne drømme om at stemme på Pias parti... er der nogen der har lyst til at fortælle hvorfor

Jeg er enig i en del af partiets udlændingepolitik og også i deres holdninger til dyrevelfærd. Resten af deres politik er alt for rødt til at de nogensinde ville kunne få min stemme.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-09 21:08

Tak for dit svar, jeg kunne godt have tænkt mig at der var flere der svarede, nu vi flere gange røg af sporet alligevel

Men du synes ikke om ideen med at få lukket grænserne igen åbenbart.... jeg syntes som sagt, at det vil være en god idé

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-11-09 21:24

Jo for søren da, luk endelig grænserne. Vi har mere end rigeligt ros i landet allerede. Derimod synes jeg det er hetz, når partiet igen og igen tager tørklæde debatten op. Jeg kunne forstå det, hvis det var burka man ville forbyde, da det ifølge vores maskeringsforbud er problematisk Men at hetze pga et tørklæde, det er plat.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-09 21:34

Jeg kikkede lige på google-- så vidt jeg kan se,har de ikke talt om tørklæder siden 2008, så de må have forstået lektien

Alle partier har noget godt og skidt, men at sammenligne med nazisterne, syntes jeg er at gå over stregen

Er Danmarks befolkning så ved at blive nazister, sådan under cover, DF har jo fremgang??

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 21:38

Citat
Resten af deres politik er alt for rødt til at de nogensinde ville kunne få min stemme.
Og andre beskylder DF, som Nordsted skriver, for at være nazister .

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-11-09 22:29

Jeg kan sympatisere med flere af Pias ideer, men jeg er stadig socialist, og det vil jeg blive ved med at være.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-11-09 23:21

Citat
Og andre beskylder DF, som Nordsted skriver, for at være nazister

Du har ikke sat dig grundigere ind i deres politik, end at hvis et parti beskyldes for at være nazister, så kan deres politik ikke være rød?.

For en liberalist som jeg, med liberale ambitioner, så duer en politik ikke når 90 % af den hentes i socialdemokratisk tankegods. Tag skatteaftalen mellem VKO f.eks, den består af 90 procent socialdemokratisk fordelingspolitik, og 10 procent vækstpolitik, og vis skyld tror du det er?

Tilbage til marts måned opgav Henriette Kjær en gammel konservativ mærkesag om at stoppe tilgangen til efterlønnen. Vis skyld tror du det er?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 00:19

God meget sen aften No1Here.

Citat
Du har ikke sat dig grundigere ind i deres politik
Det har du kanske ret i. Jeg blev bare forvirret over, at DF både kunne være helt til venstre (den misforstod jeg vist nok, da du skrev "rød") og samtidig være helt til højre.

Det var bare det .

Og Nordsted:
Citat
jeg kunne godt have tænkt mig at der var flere der svarede, nu vi flere gange røg af sporet alligevel
Du blev nok overset, på grund af al den skiften spor og det sædvanlige bavl .

Men grunden til, at jeg ikke kunne forestille mig at stemme på DF er den, at jeg synes, at DF er for populistisk, og i bund og grund kun et protestparti.

Roger, over og ud for i nat.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nissesen

Dato : 01-12-09 11:58

Halløjsa No1Here et par fan-link til dig:

http://www.facebook.com/group.php?gid=191919317436

http://www.facebook.com/group.php?gid=121247621025

Pias Parti, Rød som en nissehue? Ikke efter min mening. Men det er vel en smagssag.

DF er nu ikke nazister!

Godt nok har de haft nogle medlemmer, som var, men de er smidt ud, har jeg læst i en bog om Dansk Forkepartis Ungdom.

Kan også anbefale at læse Dansk Folkeblad, som man kan kigge i på biblioteket.
+ Pias egen erindringsbog "Men udsigten var god".

Spændende at læse om Parti Dronningens barndom og ungdom.

Håber du kan bruge DF-Informationerne.

Nissesen

Kommentar
Fra : Nissesen

Dato : 01-12-09 11:59

Forkepartis = Folkepartis

Kommentar
Fra : Nissesen

Dato : 01-12-09 12:05

At DF er EU modstandere er fint. Det er jeg også, men af en anden grund end DF, da jeg stemmer på Enhedslisten.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-12-09 14:49

Citat
....en gammel konservativ mærkesag om at stoppe tilgangen til efterlønnen. Vis skyld tror du det er?
....og 10 procent vækstpolitik, og vis skyld tror du det er?

Sig mig...Er du begyndt at liberalisere dansk retskrivning? Det ligner da ikke dig

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 01-12-09 15:17

Kære Nissesen.

Dit indlæg 01-12-09 11:58 burde nok have været rettet til Nordsted, da det er hende, som er DF-er og ikke No1Here. Måske derfor, du er blevet sat på den sorte liste af No1Here .

Det var bare det, og en anelse uden for emnet, sorry . Men jeg ville bare prøve at rette en mulig misforståelse, så Nissesen kan komme med igen . Samtidig er jeg sikker på, at Nissesen IKKE er Sober m.fl. .

Mvh Chris

Godkendelse af svar
Fra : No1Here

Dato : 01-12-09 22:20

Tak for svaret Nordsted1.