/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Eyvind og SFSTPK!
Fra : Cathcart
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 30-11-09 01:18

Hej Eyvind.

Malmin og undertegnede undrer os såre over, hvor du dog er blevet af i vores Smalltalk vedr. SFSTPK og andet i Malmins indlæg for snart længe siden . Men måske du bare sover rusen ud efter valget og ikke blevet sober endnu .

Vh Sir Chris .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-09 01:46

Blev Eyvind borgmester og laller stadig rundt i en sejrsrus hvor er det at i to har vovet jer ud på for dybt vand kom nu jeg er en lille smule nysgerrig

ups det var vist et ikke seriøst indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-09 01:46

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 30-11-09 05:29

SFSTPK har ikke noget dybt vand! Sir Chris Eyvind og jeg, færdes meget sobert på tør grund, men man kan jo "falde i vandet" så derfor efterlyses Eyvind.
Måske han stadigvæk sover rusen ud, efter det meget "ophissende" kommunevalg, eller der er andre grunde til at vi ikke høre fra ham. Måske er den sober mand ikke længere på Kandu - han er måske blevet smidt ud p.g.a en beruset adfærd, eller også har han fået et klip i Kandu-kortet, og fået en betinget dom, for umådeholdene udtalelser!!!

Selvfølgelig skal du være velkommen til at være nysgerrig o.v.n. du skal bare spørge løs, men jeg garantere ikke at du får nogen svar!!!!

Jeg har en fornemmelse AF, at alt kan ske på Kandu. Godt at jeg er medlem af SFSTPK.

malmin

Kommentar
Fra : sober

Dato : 30-11-09 06:05

Hvad er SFSTPK?

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=SFSTPK&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=null&oq=

Der bliver foreslået STSTPK ..., eller hvad google nu foreslår ....

sober

Kommentar
Fra : sober

Dato : 30-11-09 06:06

"Mente du: STSTPK "

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 30-11-09 07:15

Den er god nok: SFSTPK. Slet og ret!!!

Men spørg Sir Chris, han ved nøjagtigt hvad det betyder - også Eyvind, hvis han ellers er blevet sober - men jeg lover ikke at de vil svare på det, det må de selv bestemme. Forresten henviser Kandu også til SFSTPK, det undre mig at du ikke ved hvad SFSTPK !!!!!

Har du forresten fået lov til at bruge navnet SOBER, for Sir Chris?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-09 10:52

Jeg ved ikke endgang hvem der "vandt" valget, og heller ikke hvem der blev gift med hvem.
Men jeg har været nede hos vores lokale bager og vælge en ny borgmester.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-11-09 11:19

Eyvind Det må da være en borgmester stang du valgte.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 30-11-09 11:19

Citat
Har du forresten fået lov til at bruge navnet SOBER, for Sir Chris?

Mhhh, Næææ, Æhhh

Men jeg regner med at Sir Chris er så sober, at han tilgir´.

Desuden blev profilen oprettet en dag, hvor jeg var fuld som en allike.

Den borgmester, som Eyvind snakker om lyder da fristende.
Ku´ vær´ man skulle gå en tur til bageren ...

sober

Kommentar
Fra : sober

Dato : 30-11-09 12:12

Er "SFSTPK" så fyldet i en borgmester-stang?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 13:19

Citat
ups det var vist et ikke seriøst indlæg
Pyt med det , for det var et sobert indlæg. Og lige nu i denne tråd ser vi helt bort fra det seriøse .

"SFSTPK" = "Selskabet For Sober Tale På Kandu" og her er ALLE sobert skrivende brugere velkomne .

Og Sober er et meget fint brugernavn, især når Sober har navngivet sig selv med det i usober tilstand . Så det er helt OK med mig . (Som om jeg har en ski at skulle ha sagt desangående )

Forresten: Dejligt at ha Eyvind med os igen .

Vh Sir Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 18:01

Citat
Jeg ved ikke endgang hvem der "vandt" valget
Var der nogle, der vandt ? Jeg synes da, at vi alle taber hver gang, sålænge vores regering/folketing blot er administratorer for EU, og vores kommunal/by/regionalråd er det samme for regeringen .

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 21:42

Tak for svaret Eyvind. Og jeg håber sq, at det "Danish", som de siger vest på, smagte godt

Mvh S Chris