/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Busted - Year3000
Fra : krabben
Vist : 328 gange
120 point
Dato : 23-04-03 17:08

er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde akkorderne til busted - year3000??? jeg har søgt på google og der plejer jeg at kunne finde alt men denne her kunne jeg ikke finde akkorder til...håber der er nogen der kan hjælpe!!!

Kommentar
Fra : SpeedClub

Dato : 23-04-03 17:24

Kan desværre ikke hjælpe, men synes lige jeg ville fortælle dig, hvis du en dag kommer til at mangle teksterne til nogle sange, så findes der en rigtigt fed side, www.az-lyrics.com der finder du mange sangtekster, håber du får svar på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : SpeedClub

Dato : 23-04-03 17:25

Sorry det var www.azlyrics.com i stedet-.

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 25-04-03 15:20

ellers prøv www.guitartabs.cc

der har jeg fundet dem....