/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hotmail til outlook
Fra : marc43
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 30-11-09 00:06

Er der nogen der ved, om man kan overføre sin hottmail account til outlook, så man kan have sin mails liggende lokalt i stedet for på nettet eller begge dele?

Jeg har undersøgt det, men der er jo ikke nogen vejledning eller noget med en POP3 server.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-09 01:34

Jow jow det kan du skam godt læs mit gamle tip og spørg hvis der noget som du er i tvivl om: http://www.kandu.dk/Tip19335.aspx jeg bruger ikke Outlook men Outlook Ekspress på Windows og Thunderbird på Linux computerne, det virker begge steder, husk at du skal bruge nogle andre porte end dem som computeren foreslår, det står i tippet, så god fornøjelse med Hotmail i Outlook

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-09 01:37

Og husk at sætte markering at der skal gemmes en kopi på serveren, inden du henter mails første gang, ellers rydder du kontoen på nettet træk eventuel netstikket ud indtil du er færsig med opsætningen for at være på den sikre side

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-11-09 13:48

Hej o.v.n!

Så har jeg prøvet, men den fejler ved udgående post. Er der sket noget siden dit tip? Jeg synes altid, at den slags drillet og tit mangler man bare at sætte et kryds et eller andet sted og så virker det.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-09 13:54

Nej opsætningen er den samme, du har en lille fejl et eller andet sted, jeg skal på arbejde nu men vender tilbage og undersøger hvad fejlen måske kan være, du har vel valgt de rigtige porte?
En gang imellem er der problemer med udbyderen, så skal du bruge udbyderens smtp til at sende, prøv det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-11-09 13:56

Jeg kan godt bruge Live Mail som afsender (smtp) jeg har TDC som udbyder

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-11-09 13:56

Vent lige lidt.

Jeg har googlet det og der står på Microsofts side, at der skal installeres en Microsoft Office Outlook Connector. Det har jeg gjort, men skal ud af døren, så jeg prøver senere i aften.

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 30-11-09 19:49

Tak for svaret o.v.n.

Jeg fik det godt nok ikke til at virke, men min løsning med at hente MS Outlook Connector virkede. Den installerer sig selv i Outlook og så skal man bare indtaste navn, mailadresse og password. Så finder den ud af resten og tilføjer en mailadresse nederst i outlook.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 30-11-09 20:54

... og så synkroniserer de med hinanden, så hvis man sender noget fra Outlook så er det også i webmailen. Sådan plejer det da ikke at være hos TDC i hvertfald.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 01:21

Tak - sådan er det heller ikke hos mig, det må være en funktion i den fil du hentede og tilføjede.
Citat
Jeg fik det godt nok ikke til at virke
du kan da hente mails fra Hotmail ikke