/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
billig dyrlæge
Fra : monia
Vist : 1684 gange
20 point
Dato : 23-04-03 16:44

Hej kender i nogen billig dyrlæge i Aalborg. KH Monia

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 23-04-03 17:06

Hej Monia

Jeg tror ikke der er den store prisforskel på de forskellige dyrlæger, og det er bestemt ikke et billigt sted at komme, men kan somme tider være nødvendigt. Jeg selv (eller rettere sagt min hund) benytter dyreklinikken i Svenstrup, og er godt tilfreds, men billigt, vil jeg ikke sige det er.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-04-03 18:13

Min dyreklinik er billig (i forhold til de omkringliggende) men den ligger i Ballerup, ved København, så den kan du nok ikke bruge..
-Hilsen Birgitta

Accepteret svar
Fra : jusly

Modtaget 20 point
Dato : 23-04-03 20:38

Hejsa Monia

Hvis du har bil kan du køre til Uldsted,Han er utrolig rar og meget billigt,ved det bruger ham tit

Hilsen
Jusly

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-04-03 23:21

Dyrlægerne i Svenstrup er gode...ihvertfald til heste, har ikke prøvet dem til andet. Til vores smådyr bruger vi dyrlægerne i Nørager, dem er vi også glade for...de ved godt, det for os almindelige dødelige koster en bondegård at gå til dyrlæge, og defor sørgede de af sig selv for, at vi fik samkørt hund og katte, så de bliver vaccineret samtidig...det sparer vi ca 400 kroner på, frem for at få det gjort med hvert dyr på forskellig dato.
Billige dyrlæger...du har vel læst om Brecht (find ham på nettet), der gjorde det så billigt, at dyrene døde mellem hænderne på ham og folk klagede.
Har du købt et dyr, har du desværre også købt dig en LANG række udgifter. men de opvejes så rigeligt af din glæde ved dyret.
mvh

Kommentar
Fra : Sira

Dato : 27-04-03 15:46

Hej.

Når det drejer sig om dit dyrs ve og vel så skal en dyrelæge vel være god.
Man kan da ikke vælge dyrelæge ved at se om den er billig!!!

Kommentar
Fra : tulse

Dato : 10-06-03 18:00

Hej ... prøv landbrughøjskolen, som sagt en skole for bla. kommende dyrlæger ved ikke om der er noget lign. i dit område men det er da værd at undersøge,,,, de tager kun penge for medicin osv. ej for behandling ...

Godkendelse af svar
Fra : monia

Dato : 23-06-06 19:55

Tak for svaret jusly.