/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
billedredigering
Fra : trimare46
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 28-11-09 20:06

findes der et program til billedredigering, der selv kan finde dubletter , også når bllederne ligger i forskellige mapper.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-11-09 20:47

??? har du prøvet picasa ?

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med dubletter, men picasa finder alt hvad du har på din computer af billeder.

Så kommer de over i picasa, og du sletter ikke det du har - men så kan du redigere i picasa.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 20:56

Detter er gratis
Men PAS PÅ med hvad du sletter.
http://www.easyduplicatefinder.com/
Du åbner de mapper den skal søge igennem, og kommer selv med svar på ? tiltale
Bruger det selv, og særdeles nemt at have med at gøre.

Programmet leder efter navn/ størrelse osv, på selv filerne, så sletter du noget,
er det HELT sikkert en KOPI, der har gemt sig indtil? MANGE GANGE.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 20:57

Skal lige nævne, at DETTE er bedre end et program, som du skal betale for.

Og hurtigere, men som skrevet BACK-UP

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 20:59

Citat
er bedre end et program, som du skal betale for.

End at købe skulle der vist have stået, og hurtigere.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 21:01

Og husk lige, det tager sin TID, at scanne mapper/ eller drev for dubletter.
hedder du ikke trimare ? mere.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-11-09 21:03

http://picasa.google.dk/

og du kan supplere med picasa web. men er ikke nødvendigt.

det giver dog den mulighed at dele billeder med venner osv. Kræver at du opretter en konto ved gmail.com

Men alt er gratis.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 21:06

Citat
der selv kan finde dubletter

Øhh: Picasa !!!!!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-09 21:28

Endnu en mulighed, gratis
Dup Detector
http://www.keronsoft.com/dupdetector.html

Download
http://www.keronsoft.com/dd.zip

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-11-09 21:28

jeg synes picasa er et mærkeligt program. det er ret svært at blive klog på.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-11-09 21:30

spam-free jo jeg hedder stadig trimare 46. det skulle oså gerne fremgå af afsenderadressen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-09 21:36
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 21:43

Jeg mente (uden) 46
Prøv linket jeg har lagt.
Men tag et par små mapper først, så kan du øve dig i brugen, bruger det selv, og det er bare så simpelt at bruge.
Tager nemlig selv mange billeder og andet, som nemt? kan gemme sig flere steder, ?
og ikke lige er til at ? huske hvor er de nu henne, og skal de nu slettes eller bare gemmes / IGEN.

Men stadig, tag en back-up, eller under søgningen, klik ind på mappen/ erne, for at se om du har samme ? fil.

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-09 21:47

Citat
DupDetector reads 9 image file types from a folder

Ja, det var godt mange, linket fra mig, tager hele din hardisk/ eller 2-10 stk´s og sammenligner med hinanden, bit for bit + størrelsen og anden data, der end måtte ligge på billedet/ filen.

Men prøv det, du bliver IKKE skuffet.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 21:48

BTW:
Citat
findes der et program til billedredigering, der selv kan finde dubletter , også når bllederne ligger i forskellige mapper.
'

JA

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-09 21:56

Går ud fra at det mest handler om at finde dublet billeder,
i de fleste tilfælde er de billeder i JPG format,
der er de 2 programmer jeg linker til udmærkede

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 15-12-09 21:18

Tak for svaret spam-free.