/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
DAB Radio problemer?
Fra : bimbobo2
Vist : 1642 gange
50 point
Dato : 28-11-09 16:10

Hej,
i dag mangler jeg nogle kanaler på mit Denon DAB anlæg..
DR Soft, FM100 er vær og når jeg laver en "complete autoscan" finder jeg kun 16 kanaler.
På nettet kan jeg stadig høre DAB kanaler som jeg mangler på Denon MR37..
Begge kanaler var der.. jeg ved ikke hvilken dag de forsvandt.
Nu siger det bare "no service". Er der andre med problemet og evt. hjælp?
Mvh

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-11-09 19:28

Det kan være et antenne eller støjproblem. En del af mine DAB kanaler kan ikke modtages når der er tændt for en billedskærm i samme rum.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-11-09 20:25

Tak.. i mmelem tiden.. har jeg fundet en forklaring..

http://dabradio.workingpropeople.com/newscast/radio-100-fm-og-radio-soft-snart-tilbage-p%C3%A5-dab-digital-radio

Det gælder for alle.. desværre indtil videre..
Mvh

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2