/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
malmin
Fra : smuller54
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 27-11-09 21:39

Også tak til dig for min lille smalltalk

omkring rygestop

mvh Smuller 54

altid godt med lidt synspunkter og gode råd

Kommentar
Fra : KlapTorsk

Dato : 28-11-09 05:40

Men KlapTorsk & sobers gode råd & moralske support kunne du ikke bruge ...

KlapTorsk

Kommentar
Fra : tilmeldt-nu

Dato : 28-11-09 06:59

Her på Kandu.dk vil man helst kun snakke & give points til "vennerne" - en lille udvalgt salig flok.

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 50 point
Dato : 02-12-09 02:49

Undskyld at jeg er så langsom. Og tak for dine point. Jeg synes bare ikke jeg havde fortjent dem.

Men jeg tror stadigvæk at dit rygestop bliver til noget. Held og lykke.

Mange hilsener malmin

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 02-12-09 14:20

Tak for svaret malmin.