/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
HDMI STIK. Problemer med fifa!
Fra : cobran
Vist : 592 gange
200 point
Dato : 26-11-09 21:09

Jeg har lige købt et HDMI stik til mit FULL HD fladskærm fra Samsung og det er sat til min PS3 så der kan spilles FIFA 10 i bedste opløsning.

Min ps3 spørger med det samme om den skal ændre instillingerne automatisk med det nye 1080... opløsning og kvaliteten bliver rigtig god og den spørger derefter om lyden også skal gå igennem det nye HDMI stik ... det trykkede jeg ja til.

Problemet er at i spillet hakker spillet hver 5-10sek !! hvordan kan det være ? et det de automatiske instillinger der er problemet eller kan min skærm ikke køre det 1080 format som ellers stod da jeg købte det?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-11-09 23:12

Først: Det har jeg ikke en ski forstand på. Dernæst ville jeg prøve at sætte opløsningen ned manuelt, hvis det er muligt

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-11-09 23:13

Og hvis det ikke hjælper, vil du ikke se mere til mig i dit spørgsmål .

Held med det og god weekend

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-11-09 00:23

Prøv manualt at sætte den ned til 720p, jeg mener at der noget med at fifa 10 bedst kan spilles i denne opløsning

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-12-09 01:29

Halløjsa.

Hjalp det at at nedsætte opløsningen ???

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 13-12-09 15:38

hehe jeg prøvede men det lagger stadig ... bare ikke så ofte men dog hver 5. sekunt ! desværre så er gået tilbage til scar stik

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 100 point
Dato : 13-12-09 15:56

Hej.

Sjejsse da også. Men prøv at stille dit spørgsmål i Abonnementet "Computerspil". Der er der sikkert nogle, der ved, hvordan du skal få det til at funke.

Og dit spg. her, kan du så bare annullere, da du ikke har fået en ski hjælp .

Mvh Chris

Og .

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 13-12-09 20:50

hehe ellers tak for forsøget ... du får da en lille pre julegave = nogen point

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-12-09 21:53

. Jamen, jeg siger da så mange tak. Det er så også første gang i mit liv, at jeg har en "adventsgave" .

Mvh Chris