/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
At gøre tingene lidt mere spændende
Fra : jay_jay
Vist : 3029 gange
300 point
Dato : 23-04-03 14:15

Er der nogle der har nogle gode ideer, til hvordan jeg kan forføre min mand? UDEN at jeg skal klæde mig som en lyshåret luder eller skolepige??...

Det må godt være noget spændende & interessant...

Er der noget mænd tænder på, som vi kvinder ikke rigtig kender til... ?? .oO(tror det sq ikke)

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 23-04-03 14:30

Lav hans livret, dæk et romantisk bord - levende lys o.s.v.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 23-04-03 14:30

Lav hans livret, dæk et romantisk bord - levende lys o.s.v.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 23-04-03 14:48

Hej Jysch..

Undskyld, men det lyder godt nok kedeligt.... Min mand er IKKE typen man skal fangen gennem mad... Han er ikke et madører...

Men tak for ideen..

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-04-03 15:04

påklædning som du selv er inde der kommer det så også lidt and på hvad din mand så tænder på... måske skulle du ikke gå så højt op i det med påklædningen. sexet undertæj er fint nok at se på men når man så skal til at hygge er det ikke så spændene mere.. ubehageligt at røre ved osv..

hvad er det som skal være spændene og interessant..? kan du ik komme med lidt mere..? forspil - sex - hvad skal det gå ud på..? er det fordi han ikke gider mere..????

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-03 15:10

Hej JJ
Syntes du ikke lige du skulle lukke http://www.kandu.dk/dk/spg/14027 før du starter en ny??

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Troeffel88

Dato : 23-04-03 15:21

gør det lidt mere spændene end du plejer.... i stedet for det helt alm...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-04-03 16:22

Det kommer jo lidt an på, hvad I plejer at gøre. Det er dejligt, du har lyst til at tage initiativet..din mand er såmænd nok heldigere stillet end så mange andre!
Men et lille fif..vejret er dejligt, skoven er stor.. pak en madkurv med et glas godt vin og et tykt tæppe og find et pasende afsides sted...(he he..kommer til at tænke på en gammel shubidua sang med "hjorten der stod og så på!!")

Du kan jo også investere i lidt legetøj, hvis ikke du har natbordsskuffen fuldt af det i forvejen.
men dybest set tror jeg din mand er lykkelig, bare i og med at du tager initiativet.
Ellers må du uddybe lidt nærmere!
Mvh, Christina

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 23-04-03 16:35

Hej JJ

Det er jo et meget svært spørgsmål, for vi er jo så forskellige og jeg tror godt jeg kunne have hoppet på den med noget god mad o.s.v. men.......

Hvad med en tur i byen.

I kunne jo starte med en lille tur på en restaurant, som du ved han godt kan li'.
Der efter kunne man jo tage en tur ind på en hyggelig pub hvis det er noget i kan li'.

Det som det gælder om er at være sammen, rigtigt sammen.... Du har jo lov til at spille lidt op til ham mens i sidder og spiser, måske fortælle ham hvad du godt kunne tænke dig at gøre ved ham senere på aftenen. Det er tit forventningens glæde der er mest ophidsene ( du ved sikkert gerne hvad han vil høre )

Måske sidder i, så det er muligt for dig at tage din ene sko af og kæle ham op og ned ad benene mens du fortæller og måske kan du nå lidt længere op, hvem ved.

Kig ham i øjnene og hold øjenkontakten det er der mange der syntes godt om. Det er meget sexet med én der er selvsikker og tager føringen hvis man er vant til det modsatte, ellers prøv det omvendte.

Jeg kan se i dit andet indlæg at du tænder på at 2 mænd leger med hinnanden.
Hvad siger din mand til det ???

Er det noget for ham ??

Eller er han måske mere til dig og en anden pige.....

Om han er til det ene eller det andet ved du jo nok bedre end mig, men du kunne jo prøve, at lege et hotel værelse og tage der op efter jeres middag i stedet for end tur på pubben.

Køb en flaske champagne, forfør ham lidt, måske kan du binde ham til sengen og udleve
en af jeres fælles fantasier.

Giv ham bind for øjnene, så han ikke kan se og måske noget i ørene, så han virkelig er nysgerig.

Hvis han så var til den ekstra mand eller pige kunne du jo have aftalt med en du kender at han/hun skulle kigge forbi...eller man kunne købe sig ud af problemet, så det er lidt mere "Jeres sag"

Håber du kunne bruge bare ildt af det jeg har skrevet.....

Thomas

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 23-04-03 16:35

Hej JJ

Det er jo et meget svært spørgsmål, for vi er jo så forskellige og jeg tror godt jeg kunne have hoppet på den med noget god mad o.s.v. men.......

Hvad med en tur i byen.

I kunne jo starte med en lille tur på en restaurant, som du ved han godt kan li'.
Der efter kunne man jo tage en tur ind på en hyggelig pub hvis det er noget i kan li'.

Det som det gælder om er at være sammen, rigtigt sammen.... Du har jo lov til at spille lidt op til ham mens i sidder og spiser, måske fortælle ham hvad du godt kunne tænke dig at gøre ved ham senere på aftenen. Det er tit forventningens glæde der er mest ophidsene ( du ved sikkert gerne hvad han vil høre )

Måske sidder i, så det er muligt for dig at tage din ene sko af og kæle ham op og ned ad benene mens du fortæller og måske kan du nå lidt længere op, hvem ved.

Kig ham i øjnene og hold øjenkontakten det er der mange der syntes godt om. Det er meget sexet med én der er selvsikker og tager føringen hvis man er vant til det modsatte, ellers prøv det omvendte.

Jeg kan se i dit andet indlæg at du tænder på at 2 mænd leger med hinnanden.
Hvad siger din mand til det ???

Er det noget for ham ??

Eller er han måske mere til dig og en anden pige.....

Om han er til det ene eller det andet ved du jo nok bedre end mig, men du kunne jo prøve, at lege et hotel værelse og tage der op efter jeres middag i stedet for end tur på pubben.

Køb en flaske champagne, forfør ham lidt, måske kan du binde ham til sengen og udleve
en af jeres fælles fantasier.

Giv ham bind for øjnene, så han ikke kan se og måske noget i ørene, så han virkelig er nysgerig.

Hvis han så var til den ekstra mand eller pige kunne du jo have aftalt med en du kender at han/hun skulle kigge forbi...eller man kunne købe sig ud af problemet, så det er lidt mere "Jeres sag"

Håber du kunne bruge bare lidt af det jeg har skrevet.....

Thomas

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 23-04-03 16:36

Ups

Eller dobbelt UPS

Thomas

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-04-03 23:41

Well, well, well... *G*

Jeg kan godt lide Jeres akumenter for & imod. Det er rart at se en lille diskution i "huset"... MEN! Jeg har gennem et stykke tid erfaret, at der er LANGT flere fyrer, end man umiddelbart skulle tro, der har prøvet eller fantaseret om mandesex. Min Kæreste er BI, og vi har da haft extra fyrer med i sengen. Vi har også været i forumer med blandet sexuelliteter. Har op til flere gange, blevet overrasket over, at folk jeg rent faktisk kende og ALDRIG havde troet, var BI'er (Mænd)... Der er så en pointe... MANGE mænd som IKKE er til mandesex, tror at det handler om kys, kram, nusse mændende imellem. Utrolig mange bisexuelle mænd, er UDELUKKENDE til sex og ikke det nævnte. Min kæretse tænder totalt af på mænd der kysser... Det skal handle om lige på & råt..

Hvis I (mænd) er "bange" for, at åbne jer herinde (Kan være af forskellige grunde), så er I velkomne til at skrive på min e-mail: swingers@ping.dk, Jeg er interesseret i at høre om erfaringer, for nysgerrigheden skyld.

Men endnu en gang tak for jeres kommentar... ¨

MVH
JJ

hej igen...
Måske er det du gerne vil lidt for avanceret til fx mig...så jeg hopper bare af her!!!!
Tror at det du gerne vil er spændende klubber som jeg ikke engang ved, hvor jeg kan søge! Husmorsex i rebild bakker er nok til mig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håber du får nogle tricks, der er mere i retning af det du gerne vil....men et eller andet sted tror jeg, du egentlig godt ved, hvad det er du gerne vil...du vil bare have nogle andre til at sige, at det er ok at du gerne vil prøve- det kommer så her: hvis ikke det skader nogle fysisk eller psykisk:
SÅ ER DET OK!!!!!!!! GO AHEAD!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-04-03 23:42

og, som clan så venligt foreslår: LUK
http://www.kandu.dk/dk/spg/14027

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 10:09

Oki.. Først og fremmest, så har det andet spørgsmål INTET med dette spørgsmål at gøre.... Hvorfor skal jeg dog lukke det, når jeg ikke har fået det jeg ligesom søgte???.. Er der en regel om man kun må have ET spørgsmål ad gangen??

THOMASG:>> Ang. dit indlæg... Ja, men mand er bisexuel, men jeg havde tænkt mig noget lidt mere (Kun mellem os to)

Vi HAR prøvet extra fyre, par.. Været i klubber osv... Det er ikke det... Jeg kunne bare godt tænke mig at kræse om HAM, hygge om HAM osv..

Jeg siger Tusinde tak for de indlæg jeg kunne bruge til noget..

MVH
JJ
P.S. Skal nok skrive tilbage når jeghar afprøvet nogle af indlæggene

Accepteret svar
Fra : ThomasG

Modtaget 300 point
Dato : 25-04-03 14:36

Hej JJ

OK

Hvad så med at prøve en hyggelig aften uden børn, hvor i kan sidde og snakke og hygge jer sammen. Giv ham et varmt bad og noget god massage.

Det kan i hvertfald føre til næsten hvad som helst.

Ha' en rigtig god fornøjelse...

Thomas

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 14:43

hej ThomasG...

Kan virkelig godt lide, at du går ud fra at vi har børn.. *SSSS* Vi har "heldigvis" ingen børn (endnu).. Så det er i hvert fald ikke noget problem... *SSS*

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 25-04-03 15:22

OK

Sorry

Men det gør det jo bare endnu nemmere ikk

Thomas

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 16:39

I know

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Naomi

Dato : 30-04-03 01:26

prøv at forføre ham et andet sted ind i hjemmet fx i skoven eller andre offentlige steder!!!

Godkendelse af svar
Fra : jay_jay

Dato : 03-05-03 13:14

Tak for svaret ThomasG. Du er vist den der har fortjent dte mest

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 04-05-03 23:58

Selv tak

Jeg håber virkelig du har held med det....

Thomas