/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail
Fra : Tonks24
Vist : 735 gange
88 point
Dato : 25-11-09 15:01

ja jeg har et problem med incredimail, ja jeg har haft det afstall og install det nogle gange pga jeg ik kunne se de letters/brevpapir som folk sendte og som jeg så troede var en fejl i IM.. men en veninde og jeg fandt så fejlen via den yahoo grp vi er medlem af men nu er incredimail begyndt at melde fejl når jeg vil sende en mail så prøvede jeg at afstall skidtet igen og install en anden version og ja den fik maskinen til at kokse helt. så prøvede jeg min helt gammel version igen, men den fungere slet ik nu.. så jeg kiggede i selve IM mappen og ser nu fks data mappen er væk samt nogle filer i BIn mappen.. og jeg har søgt efter gamle IM filer på puteren, som kunne lave ballade men alt er afstall så håber nogen kan hjælpe hvad jeg kan gøre for er lidt afhængig af det program til at lave de letters

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 15:09

Rens maskinen ordentligt - der ligger garanteret masser af rester der har skylden...

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 25-11-09 17:25

ja men vil helst undgå en formatering af maskinen da jeg ik har den store forstand på at gøre det. så hvis man kan få et program eller lign som kan rense maskinen så modtager jeg gerne navne på disse programmer eller en vejl om hvordan man gør det hvis windows selv kan det.. det skal siges jeg har windows xp

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-09 12:49

CCleaner kan du bruge og her er en genvej til en gratis udgave.

http://www.ccleaner.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 12:53

Hvis du er hurtig, ligger der et godt program til afinstallering der får alle "rester" med...

http://www.giveawayoftheday.com/

Men det er KUN gratis idag....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-09 14:20

Refi
Har selv installeret det, efter du fortalte og givavay. Men programmet duer kun 1 dag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 14:31

Citat
Men programmet duer kun 1 dag.

Sludder....

Det skal blot INSTALLERES idag....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-09 20:46

Refi
Jeg har installeret det og registreret det og får en meddelelse fra programmet om at licensen udløber 27-11-2009.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-09 20:55

Du må have lavet en fejl....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-11-09 14:28

Meddelelsen om at licensen udløb kom ikke da jeg startede op i dag. Og efter at have slukket og startet igen kom den heller ikke. Og programmet virker endnu.

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 18-12-09 02:37

ja det blev så min veninde som fandt svaret, da hun fik samme problem med IM så hun fandt en tut på hvordan man skulle sidde og fjerne alle de filer der havde med IM at gøre, så ingen af jeres forslag fungerede da jeg install de rense programmer løsede det ik selve problemmet da IM stadig ik fungere efter brug af de programmer

Annuller spørgsmålet
Fra : Tonks24

Dato : 18-12-09 02:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

det var min veninde som kom med svaret da hun fik samme problem, jeres hjælp med dvs rense programmer virkede ik