/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Slow-PCFigther
Fra : Fattig
Vist : 881 gange
100 point
Dato : 24-11-09 17:56

Jeg har fået en opfordring til at installere programmet Slow-Figther, og har scannet min coomputer der fortæller at der er fundet 3175 fejl, jeg tilbydes at kunne få fjernet 25 fejl gratis, hvilket jeg indviliger i. Imidlertid optræder der stadig 3175 fejl.
Kan nogen her kort fortælle hvad dette Slow-Figther handler om, og hvilke erfaringer I/du har gjort.
Er det seriøst og værd at invistere i ???

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-09 18:11

Ud med l..... det er bondefangeri...

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 24-11-09 18:30

Tak for svaret Klaudi.
Lige min fornemmelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 18:49

Velbekommen

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-11-09 10:59

Jeg har derimod virkelig gode erfaringer med programmet,
det renser din PC for ’affald’ ,.. der bl.a. stammer fra in/afinstallering
af div. programmer mm. …
affald,.. som du normalt har meget svært ved selv at se/opdage,

det sætter betydelig mere ’skub’ i en ellers ’sløv’ PC.
Jeg fandt en gratis udgave af programmet her,.. lige til at downloade,
http://www.filestube.com/32e3e56167147f9403ea,g/Slow-PC-Fighter-v1-0-93.html

hvis du samtidig renser din PC jævnligt med programmer som, :
norman malware
http://www.norman.com/support/support_tools/58732/dk

Ad-Aware
http://www.pcworld.dk/download/76/1416

Malwarebytes' Anti-Malware
http://en.kioskea.net/telecharger/telecharger-105-malwarebytes-anti-malware

så får du sjældent problemer med din PC.... uanset du er rig,.. eller Fattig

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-11-09 11:01

PS.... der kan i perioder være ventetid,.. især dagtimerne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-09 11:33

Prøv lige at se post 10-11-13
http://kortlink.dk/spywarefri/76xr

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-11-09 11:20

Citat
Jeg ville ikke selv købe Slow PC Fighter. I mine ører lyder det som endnu et ubrugeligt program, der kan fjerne få fejl, men kan fjerne alle fejl hvis man betaler for det. For det meste hjælper sådan nogle programmer intet. Hvis du skal bruge et fejl-retter program vil jeg anbefale det gratis CCleaner.

Men jeg tvivler nu også på at det har noget med dette at gøre.

Mvh. Mattbp

er det hvad du mener,... ?
personen har end ikke gidet teste programmet,...

(kan kun sige at det virker OK på min PC,.. i modsætning til CCcleaner,
det var vel et forsøg værd,.. når man kan hente det gratis,.. !!)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-09 11:55

Det er da dumt at købe sådan et program når man kan bruge et gratis

Har brugt cCleaner længe og det virker udmærket

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-09 12:33

Har nu prøvet programmet, 1300 fejl, de fleste i tomme reg nøgler,
og dem SKAL man ikke slette, det kan give problemer med de forskellige
programmer som har oprettet dem.

Så ud med SPCF igen