/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Slet oplæg på FB
Fra : jeb3
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 24-11-09 14:23

Hejsa.
Er der nogen der ved, hvordan man sletter et oplæg man har lavet på sin Facebookvæg?
Der er ingen lille kryds.
Er kommet til at ligge det samme ud 2 gange :(

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-09 14:34

Når der ikke er noget kryds, ka du ikke slette, og skidt pyt med at du har lagt den samme ting op to gange, -- hvem tæller ---

Hvis nogle tæller, så er det såmænd lige så hurtigt glemt igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-09 15:01

Hvis du stille og roligt kører op og ned i højre side af midterarealet, så vil der komme en lille tekst med "slet" op. Tryk på den og det ene indlæg slettes.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-11-09 15:06

Kører op og ned, til høje og enster... Intet.

Det er såmænd ikke et sprøgsmål om hvem der tæller, bare at det irriterer mig, at jeg har den samme ting 2 gange.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-09 15:09

jeb3... rolig nu,..... du kan ikke slette det, så lad være med at lade dig irriterer

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-09 15:22

Det forstår jeg ikke, jeg har også fået lagt 2 ens tekster ind, men den ene lod sig slette.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-09 15:26

Det er almindelig kendt, at bordet fanger på FB, altså at man ikke kan slette noget af det der er lagt ind

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-09 15:26

Er du sikker på at begge tekster er lagt ind, eller at den ene ikke er lagt ind endnu, men stadig mangler at blive trykket på del?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-11-09 15:29

De ER lagt ind.
Jeg lå den ind, opdaterede, men den viste sig ikke, så jeg lå den ind igen - og Vupti... så var de der begge 2

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-09 15:33

Prøv at logge ud og ind igen, det lyder som en fejl på Facebook. Jeg ved at en af mine veninder har haft problemer. Vi skrev til facebook og det blev løst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-09 15:33

Det er irriterende når sådan noget sker, men sket er sket

På FB er der en hjælpe funktion - neders i højre hjørne - men når jeg kikker på den, står der heller ingen steder, hvordan man skal bære sig ad, med at slette indlæg, men ikke alt står på dansk endnu, så hvis du har lyst, kan du prøve at læse på et andet sprog

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 15:44

Jeg kan slette alle mine indlæg ved at gøre som Granner01- udfra indlæg vil der dukke et "fjern" op og hvis ikke er der en fejl. Helt ude ved linien hvor der står diverse reklamer og opdate.

Jeg har slettet alt det gamle og noget som jeg synes trak for langt ud. Her har jeg fjernet både mit og øvrige indlæg.
Ved at køre med musen udfra mine indlæg viser en fjern og jeg bliver spurgt om jeg vil slette og det siger jeg ok til.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-09 15:57

Jeg undskylder.... jeg har taget fejl, man kan godt fjerne ens egne opslag

Jeg har lige prøvet, og jeg kunne godt..... man har som bruger en - startside- og en profilside

Du skal gå ind på profilsiden, så kan du godt slette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-09 16:00

Gå ind på Profil, vælg fanen væg og så burde du kunne slette ude til højre ved hvert indlæg.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 16:00

jeg har lige tjekket, så det er íkke en generel fejl på FB

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-11-09 16:25

Ja jeg har også være inde og chekke, og ingen fejl på FB.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-11-09 22:34

Hos mig fremkommer der også et "fjern" på alle tekster og andre ting jeg har på min profilside når jeg peger med pilen

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 07-12-09 22:22

Tak for svaret Nordsted1.