/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ingen lyd på dr.dk
Fra : Smokei
Vist : 3312 gange
500 point
Dato : 23-11-09 19:47

Jeg ser ofte dr.tv. på pcéren Tidligere udsendelser. Jeg har skruet ned for lyden på den bjælke der er under skærmen, og nu kan jeg ikke skubbe den tilbage igen. dvs at der ikke kommer noget lyd.
Jeg har prøvet at genstarte computeren,men den er stadig skruet helt ned, når jeg åbner dr tv igen.
Har også kært en gendannelse fra tidligere mmen uden resultat. Det er somom denne lydfunktion er innaktiv.
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt? Alt andet er der lyd på bare ikke dr1 og dr2

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 19:54

Jeg har lige prøvet det samme- skruede ned, for at prøve og kan ikke komme tilbage til fuld lydstyrke.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 510 point
Dato : 23-11-09 19:54

Se hvad Microsoft skriver om problemet:

http://support.microsoft.com/kb/956197/da

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-09 19:55

Og jeg skriver til DR, de må have et problem med deres side.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:07

Slet dr.dk cookies og prøv igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-09 20:10

Er gjort Klaudi, jeg har det samme problem men jeg kører IE 6 og det virkede i går men ikke i dag. Og jeg har ingen opdateringer hentet.
Men jeg har skrevet til DR og regner med at de svarer. Det må være deres hjemmeside der har et problem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:12

Ja de har problemer med TV Oversigtsiden,
så det kan jo også være de har med den side hvor man ser TV

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 20:15

http://support.microsoft.com/kb/956197/da - som granner01 henviser til og

gjorde som der stod her:

Klik på knappen Kompatibilitetsvisning, der er placeret til højre for adresselinjen ved siden af knappen Opdater.

og så virker det igen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-11-09 20:17

DEt er her på denne jeg ikke kan få lyden på. Alle andre virker ok.

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?mt=frontpagetab&st=frontpageTab_0

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 20:19

Har du så prøvet det, som jeg beskriver- for det var nøjagtig den samme side jeg var på

og efter opdater virkede det igen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 20:31

sludder efter klik på kombatilitetsknappen virkede det igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:39

Jubiii det virker squ tak til smuller54

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 20:42

du skal takke ganner01- det var der vi fik linket fra

Allerførst syens jeg der stod en masse som jeg ikke forstod, indtil jeg kom ned til billedet

men jeg skulle jo bare lige prøve og så gik der g.. i det her også.
Nå- det var da godt vi havde granner01

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 20:45

ups det var jo Smokei der stillede spørgsmålet, og ikke dig Klaudi

det kører rigtig i aften

Håber Smokei også har fundet løsningen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:47

ja jeg skulle da lige afprøve det, og det virker

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-11-09 21:12

Jeg kører IE6 og jeg har klaret det med kombalitetsvisning, men det virker stadig ikke hos mig. Så nu venter jeg på svaret fra DR.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-11-09 21:39

nå men nu er mit tdc bredbånds tv også gået i ned

så måske der er en sammenhæng, men det kan jeg da se på computeren med lyd

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 24-11-09 08:13

Tillykke med at det virker igen
Det er jo slet ikke til at leve uden, når man først har vennet sig til det haha..

Har du forresten set deres nye tiltag ?

Jeg har selv lige fået det insaleret, og er meget glad for det..

http://www.dr.dk/widgets/

Fortsat go´ dag.

R

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-09 09:13

Har fået brev fra DR, løsningen er at opdatere til IE 7.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-09 09:55

Opdater til IE8 og ikke 7

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 02-12-09 16:56

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-12-09 17:45

Selv tak.