/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan ikke logge af kandu
Fra : steffen15
Vist : 733 gange
11 point
Dato : 23-11-09 18:14

Hej har lånt min kærestes pc i dag.. og den vil ikke logge af kandu.dk det er min bruger.

hvad gør jeg lige?????? ikke så fedt hun ikke kan logge ind på din egen bruger..

det bliver lidt bøvlet

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-11-09 18:15

Prøv at logge på kandu med en anden computer, så skulle du været logget af den anden ;-.)

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-11-09 18:16

Du kan også slette cookies

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 18:17

Det gik da udmærket for 10 minutter siden

Lad være med at køre med 2 profiler - det er ikke nemt at holde rede i

Den "smutter" af og til

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 18:18

Ha ha , ja præcis refi... han er ude i en feber redning

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 21 point
Dato : 23-11-09 18:19

Som punkler skriver, fjer cokies og midlertidige internetfiler

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:20

det er osse det eneste jeg kan... men min kæreste har oprettet sig her inde i dag. og jeg brugte lige hendes pc hurtigt. men nu lukker den ind på min bruger hver gang.. jeg kan ikke logge af..

det bliver hurtigt forvirrende hvis hun skriver i hendes tråde med min nickname.
så tror folk det er dobblet..7
dobbelt profiler

som her http://kandu.dk/spg142169.aspx

hehe

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:25

Tak for svaret Nordsted

har ikke dobbeltprofil ... selvom det godt kan se sådan ud.....

det var en fejl... tak det løste problemet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 18:26

I dit sidste spørgsmål var HUN en HAN

Kan du beslutte dig...

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:28

Ja min kæreste er en hende.. vi prøver lige og få styr på det hele.. tak for hjælpen..

Dumme pcer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 18:31

Jeg har også engang været med til at forvirre begreberne, ved at bruge et familiemedlems pc, så jeg kender godt til det med at blive misforstået

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:35

det kan man hurtig blive... ups .. men det går nok.. hun er ny her inde og skal lige lære det ...(=

hvis hun tør at komme her ind igen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 18:44

Citat
ikke så fedt hun ikke kan logge ind på din egen bruger..
Det er da ok at hun ikke kan logge ind på min brugerprofil. den vil jeg da gerne have for mig selv

At man ikke kan logge af er noget Kanduteamet lavet, for at "straffe" de som ikke offentligt undskylder for de fejl og andre grimme ting, som de har foretaget sig offentligt

Tænk hvis BT eller lign. løj om en person på deres forside og sidenhen sendte skadelidte et privat brev med en undskyldning. Najjjjj sån leger man ikke i det virkelige liv

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 19:02

Du har da fået en undskylding. så lad os komme videre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 19:04

Jeg havde ikke set tips, så jeg så ikke at du havde undskyldt. Det er så i orden, så mangler bare resten.

Og du kan fortælle din klaphat til kæreste, at jeg IKKE har noget at undskylde og at hun/han ikke på nogen måde skal blande sig. Gør hun/han det har din undskyldning NUL værdi......

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 19:10

Øh du skal ikke svine min kæreste til dit fjog... glem alt om den undskylding...

man kan ikke blive klog på dig.
ikke engang en undskylding kan du tage imod....

hold dig væk fra de tråde jeg er med i og bland dig udenom.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-09 19:49

Du og dine halvhjertede undskyldninger. Du mener jo ikke en skid med det alligevel. Og hvad din kæreste eller hvad den er, så vil jeg skrupskide hende et stykke. Hun kan ikke være for knøw, når hun kommer sammen med en knold som dig. LOOOOL Gøg og Gokke

Bemærk hvem det var, som HELT unødvendigt og kællingeintrigant og fuckede det med undskyldningen op i dit tips, hvor du gav denne fakeundskyldning

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-11-09 19:58

Det var så lidt

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 19:59

så er fede Krummen tilbage igen hahaha fuck dig din idiot..
få dig en kæreste og nogle børn hvis du ikke er for gammel og klam til det....
eller er hun måske skredet...

Ingen gider at finde sig i dit lort..
kan de få røvslikkere som er her på kandu..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-09 20:07

Vend dig om lille Steffen...Din røv griner af dig

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 20:13

den har du jo skrevet wcfjæs.... kom med noget nyt