/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem tør fremover søge ansætte
Fra : FidoFlap
Vist : 1819 gange
100 point
Dato : 23-11-09 18:07

Jægerforbundets formand Ole Roed er mand for sin hat, økonomicheffen ville ikke pardere ordre, derfor måtte han forlade forbundet.
Grov så uheldige dette forbund har været med at ansatte,de forkerte folk, snart alle ledende er udskiftet.hvem tør fremoversøge stillinger i forbundet???

Fido

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-11-09 19:04

Har desværre ikke navnene på dem alle

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 19:07

Ja, men 11 formænd som Dansk Land og strand jagt har haft har >D.J. ind nu ikke opnået

Så prop du snablen ind Fido den sag er der ingen kød på - begår et menneske ulovligheder over for sin arbejdsgiver- så er det ud

- men det kræver jo lidt IQ at vide det Mere end du tilsyneladende har

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 23-11-09 19:24

Det var jo også det jeg skrev at Ole er mand for sin hat, du misforstår da også alt, men meget uheldigt at det store forbund, ikke har nogle der kan se, om det er de rigtige flk de ansætter. lovede du ellers ikke du trak piben ind., jeg vil dog ikke skrive om hvad jeg læste om dig i dag, da jeg slog op på landsbytosser..
Har den lille forening jagtforening virkelig haft så mange formænd, det var godt nok ikke så lidt, var det ikke der du var redaktør engang??
Hvorfor gik det ikke, var det fordi at medlemmerne ikke kunne forstå, hvad du skrev eller hvad??

Fido.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-11-09 22:39

Ja det har det sikkert været og spil du nu ikke så hellig "Flop" for det er du jo i sandhed slet ikke - du går hele tiden efter manden i stedet for bolten og det er typist for en ganske bestemt personkreds, som længe har optrådt herinde under mange forskellige mærker og lige for tiden er dit altså blevet: FidoFlap og dette var havd du skrev og som jeg svarede på:
Grov så uheldige dette forbund har været med at ansatte,de forkerte folk, snart alle ledende er udskiftet.hvem tør fremoversøge stillinger i forbundet???

Og sådan følger du det op: --------------------------------------------------------------------------------
Det var jo også det jeg skrev at Ole er mand for sin hat, du misforstår da også alt, men meget uheldigt at det store forbund, ikke har nogle der kan se, om det er de rigtige flk de ansætter. lovede du ellers ikke du trak piben ind., jeg vil dog ikke skrive om hvad jeg læste om dig i dag, da jeg slog op på landsbytosser..
Har den lille forening jagtforening virkelig haft så mange formænd, det var godt nok ikke så lidt, var det ikke der du var redaktør engang??
Hvorfor gik det ikke, var det fordi at medlemmerne ikke kunne forstå, hvad du skrev eller hvad??

Hvad har det med landsbytosset at gøre - hvem dt er der starter personfnidder herinde er da hvis klart for en hver efterhånden - Undtagen D-L-S H Y L E R N E......

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-09 23:55

Det kunne jo også tænkes at manden er en idiot, hvor svært kan det være?????????????

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-11-09 23:58

Typisk dansk snævertsynet indavl, få dog et liv, amatører.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 10:28

Bortvisning.... contra medarbejdere - Per Evan Petersen, Brabrand - 23-11-2009 21:57 - (0 svar) Skriv svar
Det var heftig nyt!! Adm.chef Jørgen Børresen bortvist for tilsyneladende at betale en regning (godt nok åbenbart en omfaktureret en af slagsen, men dog for en ydelse DJ har modtaget)At en så veluddannet, dygtig og tilsyneladende klog mand gør noget så dumt, lyder i mine ører helt ufatteligt? og så skulle han endda også tidligere have begået "urent trav" med en skriftlig advarsel til følge? Mon ikke at der igen, igen ligger mere bag? det er helt ufatteligt at DJ, her flere år efter "den store skandale" og dermed følgende medarbejder udrensning, ikke formår, selv med deltagelse af Mercuri Urval, at finde og fastholde de rigtige medarbejdere?.... Jeg er helt overbevist om at vore "fjender" (læs modstandere, eks.vis andre grønne organisationer) sidder bag deres PC skærme og godter sig over at vi stadigvæk har enorm uro og ballade i både vort bagland og i medarbejderstaben.... Det må og skal der arbejdes benhårdt med og så måske noget oftere melde ud via eks.vis "tillidsmands nettet" så vi "betalende" medlemmer kan følge lidt med og undgå disse "bomber"...

Av min arm,hvis som antydet skulle ligge andet bag, skulle man tro at Ole er det største problem, Nu må BB til tastaturet, men pas nu på med hvad du skriver, ellers sletter de med det samme

Fido

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-11-09 17:26

Citat
Jægerforbundets administrationschef bortvist
Fredag eftermiddag den 20. november blev Jægerforbundets administrationschef, Jørgen Børresen, bortvist. Årsagen til den dramatiske beslutning var, at Jørgen Børresen valgte at anvise en faktura til betaling for en ydelse, som ikke var udført af den fakturerende virksomhed, og denne anvisning foretog Børresen på trods af flere advarsler herom.

Den nævnte opgave var oprindelig udført af et selskab, som er gået konkurs, og fordringen ligger således i dette konkursbo.

- Dette forhold hersker der ingen tvivl om, og derfor så jeg mig nødsaget til at træffe den alvorlige beslutning, siger formanden for Danmarks Jægerforbund, Ole Roed Jakobsen.

- Forløbet viser i øvrigt, at vores interne kontroller virker efter hensigten, så dermed undgår Jægerforbundet tab i forbindelse med denne sag. Endvidere kan jeg oplyse, at hovedbestyrelsen havde givet Jørgen Børresen en skriftlig advarsel den 12. oktober 2009 for pligtforsømmelse på nogle konkrete områder.

- Vi sætter straks en proces i gang med at finde en ny administrationschef til Jægerforbundet, og indtil da fungerer kommunikationschef Stig T. Møller som midlertidig administrativ leder, slutter Ole Roed Jakobsen.
-stm

Tjaeeeee..... med ovenstående in mente - var der anden udvej.?

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 21:29

Nyheder > Bortvisning.... contra medarbejdere > Til to gange Per. - Bent Ballegaard, Løsning - 24-11-2009
Det første der kunne gøres var da, at I to lod være med at stå og hoppe i vandpytten.. Det er jo desværre ikke kun Jer selv, der får våde bukser, det sprøjter som I selv skriver også uden for DJ`s egne rækker..

Rigtigt skrevet BB, nej lad os endelig ikke få for mange sandheder frem, det skader blot os selv, Dette her er lige bræde til hylernes bål, som gerne ser Ole futter af, flere og flere ser ham ikke længere som jægernes talerør, og hvor har de været længe om at se skriften på vægem. Ole roder rundt i jagtlovs og fredningstider som en gammel vildorne der søger efter olden

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-11-09 23:57

Det er en utrolig indstilling BB lægger for dagen, med at der skal være hemmelighedskrammeri, med at sandheder ikke må komme frem for dagens lys, Ole har nok taget ved lære af sin forgænger, med den slags, den går bare ikke, selvom det aldrig er så smertefuldt og må erkende, når noget ikke er efter bogen. At Ole så ikke har forstand på jagt lige sager er noget andet, trods alt ved han, at man kommer længst med at lægge kortene på bordet. for til syvende og sidst,.ved han at en dag kommer det frem alligevel.
Med sådan en fordækt indstilling, er der nok meget i BB tilværelse som ikke må omtales, nok derfor BB bliver afsløret gang på gang med at han lyver.
Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-09 01:23

Tjaeeeee..... med ovenstående in mente - var der anden udvej.?

Det mener et par kloge Åger herinde, men det er nok fordi de ikke kender navnene på de 11 formænd..........

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-11-09 08:05

Hej Fido

Du skrev den 24.11.09 kl. 23:57

"Med sådan en fordækt indstilling, er der nok meget i BB tilværelse som ikke må omtales, nok derfor BB bliver afsløret gang på gang med at han lyver.
Fido"

Hvor har du ret i din fremstilling af skvattet !! Iøvrigt troede jeg ikke, at bb1 ville tale mere med nogen på KanDus jagtside ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 25-11-09 08:46

Til Øjenvidnet..

Det du selv nævner med at BB har lovet at stoppe med at skrive på kandu, er da et tydeligt bevis for han lyver, det har han sagt utallige gange.
At narren eller skvattet som du skriver, ikke har opdaget, at trådene rejses bare for at drille, om ikke andet bruger man hans latterlige hjemmeside, som et godt eksempel for at afsløre hvor selvisk han er.
BB har da lige så meget ret til at skrive som alle andre, fordi han bliver kanøflet, er kun fordi narren gerne vil fortælle han er klogere end alle andre, før han kommer til den selv erkendelse, at det er han ikke, vil han blive ved med at få på tuden.
At han hjemme i landsbyen fremstår som landsbytossen, er så det, men at han i forskellig medier fremstår med navns nævnelse, beviser hvor stor en nar han er

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-09 11:36

Hvor er det skønt, at I nu er gået i selvsving..
Jeg har A L D R I G skrevet at jeg ville forlade KanDu Jeg har skrevet at jeg ikke deltager i Jeres personfnidder og det holder jeg

Om ikke så med en tom box, for når I bliver ved og jeg skal ind og se på, så skal I også!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-09 11:36

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 25-11-09 12:23

Ser man det, nu har den store forfatter og tidligere redaktør, ikke andet at bidrage debatten med end en nissehue.

Fido

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-11-09 12:39

Åh nej - der skulle ikke gå mere en godt 3 timer før bb1 skulle ind med en kommentar ! Mageløst
Og så en julehilsen, dog uden ord !

Hvis geniet fra Løsning skulle begynde at kede sig en smule, kunne han jo passende rydde op i de ubesvarede spørgsmål der hænger i systemet - han skal måske have hjælp ?

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-11-09 16:02

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 19:12

Nyheder > Bortvisning.... contra medarbejdere > Til to gange Per. - Bent Ballegaard, Løsning - 24-11-2009
Slettet af webredaktionen.

Hvad var det jeg advarede forfatteren om, når han skrev på DJ, han er bare så dum, at han fatte at her må han ikke lege kloge Aage og skrive nedladende om andre personer.
HE he kloge Aage

Fido

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 19:27

BB må være meget dum, at han ikke kan skrive uden, den ene gang efter den anden får slettet sine indlæg på DJ, ikke nok at forbundet smed ham ud som underviser fra Kalø. Har hørt at han også blev klappet ud fra Dansk Land og Strandjgt landsmøde.

Fido

Annuller spørgsmålet
Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 21:23

Jeg hardesværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål udebateret
udebatteret