/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Ward vs Kessler
Fra : jangchr
Vist : 726 gange
500 point
Dato : 23-11-09 15:10

Kunne godt tænke mig en feedback tilbage på hvordan de gik med at se Ward VS Kessler fra dem der fik nogle link af mig

Mig personlig gik det af helvede til, den til 5,95£ kom der aldrig en streaming, ved ikke om de havde besluttet at sende den forskudt eller hvad der gik galt, fik så fat i den til 3,5$ men den stoppede og loaded hele tiden, selv om de havde lovet det modsatte, endte så med at se den på TVU-Player fra TV-sport.ru gratis, som var ganske fint, sålænge man beholdte den som lille skærm og ikke fuld skæm

PS: hvis der er nogen der er interesseret i at se kampen i en rigtig god kvalitet(avi), så kan jeg ligge en link i tips-sektionen til kampen(download)

De 500 point er til den der ikke fik set kampen pga at mine tips ikke virkede enten ved af havde betalt for kampen eller ikke kunne få softwaren til at virke

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 23-11-09 15:15

Tjae jeg fik ikke set noget af det, prøvede med de 3 "gratis" links,
der var en af dem hvor man skulle installere noget, det virkede heller ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 15:15

ps
brugte IE8

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 15:18

Tja, manden fik jo soldet for 6 pund, men fik ikke set kampen, den kom aldrig til at virke

Jeg syntes ellers jeg var så flink, sørgede for et link.....og vækkede ham kl. 4 om morgenen, for han var selvfølgelig skvattet i søvn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 15:19

Hvorfor den ikke kom til at virke ved jeg ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-09 15:30

Min søn så den uden problemer på et af de gratis links, som jeg fik af dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-09 15:33

Nå jeg kan se at spørgsmålet kun er til dem, der ikke kunne se den, med dine henvisninger.

Den gruppe hører jeg så ikke til

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 23-11-09 15:38

Smid gerne et link til tips

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-09 15:44

Jeg har lige spurgt min søn, han kunne se kampen i fuld skærm .... det samme kunne dem han havde givet linket videre til ... ærgerligt for dem, der ikke kunne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 15:47

Manden trøster sig med, at det var sølle 6 pund og ikke 500 kr

Og hva pokker, han tabte jo alligevel - så han siger, at det nok var en skodkamp

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-11-09 15:47

Jeg fik heller ikke set kampen.

Nogle timer før det hele skulle starte mistede jeg min internetforbindelse og fik den først igen søndag aften - så jeg fik end ikke mulighed for at afprøve dine links.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-11-09 15:51

Citat
Tja, manden fik jo soldet for 6 pund, men fik ikke set kampen, den kom aldrig til at virke

Ja, jeg betalte også de 6 pund og fik det aldrig til at virke, måske sendte de den forskudt, forstår det bare ikke, når der stod WARS VS KESSLER LIVE

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-11-09 15:52

Citat
Jeg har lige spurgt min søn, han kunne se kampen i fuld skærm .... det samme kunne dem han havde givet linket videre til ... ærgerligt for dem, der ikke kunne

Jeg kunne skam også se den i fuld skærm, men så var det alt for grumset og utydelig

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-11-09 15:54

Har lagt en link i tips til dem der har lyst til at se kampen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 16:03

Tak skal du ha', men jeg tror ikke det er den store interesse længere, nu har han læst alt hvad der var at læse i medierne dagen derpå

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-09 16:06

Citat
Jeg kunne skam også se den i fuld skærm, men så var det alt for grumset og utydelig

Ikke hos min søn, så ville han ikke gide se den i fuld skærm.

Han og der hvor han arbejder, har været meget tilfredse med linket

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-11-09 16:13

Citat
Ikke hos min søn, så ville han ikke gide se den i fuld skærm.

Han og der hvor han arbejder, har været meget tilfredse med linket

Nu komme det jo an på hvor stor skærm man har, jeg har en 24" til computeren og 42" til fjernsyn og det så ikke ret godt ud på nogen af dem med fuldskærm

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-09 16:36

Citat
Nu komme det jo an på hvor stor skærm man har, jeg har en 24" til computeren

Det er der måske noget om.

Min søn har Sony 20" skærme til sin computer.

Men med mine indlæg, ville jeg bare sige, at min søn og dem han havde givet linket til, har været tilfredse

Så jeg overlader tråden til dem, som ikke kunne se kampen

Men endnu en gang .... tak for dine links

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 23-11-09 17:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 17:47

Velbekommen og takker