/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vindue kan ikke lukkes
Fra : lham
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 23-11-09 07:31

Installerede programmet Uniblue Registry Booster 2
Afinstallerede det igen med Revo Uninstaller da det viste sig at være et af de programmer som finder 200 fejl reparerer de 15 og så skal der betales for at få resten repareret ØV

Det irriterende er at på min desttop nu er et vindue ( dialogbox ) ca 4x10 cm
Uniblue Registry Booster 2
Fail to read from dependent file this apppication vil close now

Ja var det bare såvel men ligegyldig om jeg klikker på OK xi firkant x i rød cirkel sker der intet.
Vinduet kan trækkes rundt på skærmen .
Hvordan får jeg det væk?

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-09 07:49

Du kan installere programmet igen og sørge for, at alle vinduer er lukket når du igen afinstallerer igen med med Revo Uninstaller med markering i nederste firkant.

Det har været et probat middel for mig når der har været et genstridigt program der ikke lige ville afinstalleres igen.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 23-11-09 09:34

Tak for svaret webm.
væk er lortet-det æ bår dæjlig

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-11-09 21:47

SÅDAN JA...