/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
SPAM fra EDC ejendomsmæglere
Fra : olarsen
Vist : 846 gange
58 point
Dato : 22-11-09 15:46

Jeg er lidt træt af at få mails fra EDC og har adskellige gange bedt mig fritaget for at modtage deres Nyhedsbreve. Det hjælper en kort tid hvorefter de dukker op igen, måske fordi man har restoret en gammel backup med mailadresser . . . eller hvad ved jeg. Findes der et sted hvor man kan anmelde den slags chikane?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 15:47

hvad for program bruger du til at hente mail i

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 22-11-09 15:50

Office Outlook 2003

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 15:52

Når du modtager en mail fra EDC højreklikker du den blot og vælger Uønsket Email. Der kommer en menu hvor du kan vælge at tilføje mailen til Listen af uønskede mails. Ok og nu kommer den ikke igen men bliver sendt diretke til din mappe der hedder Uønsket mail

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 68 point
Dato : 22-11-09 15:54
Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 22-11-09 16:02

Tak for svaret bentjuul. Det var lige i øjet, - det jeg havde brug for

Ja Fijala, den kendte jeg godt, men jeg modtager stadig mailen og skal manuelt fjerne den, eller vente den automatisk bliver slettet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-09 16:10

Selv tak - det var jo det du spurgte om....