/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny bærbar
Fra : Hausbaer
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 22-11-09 15:19

Hejsa

Jeg leder efter en ny bærbar og faldt over denne her. Vil den være god til at spille WOW og COD på??

Ved godt at en billig bærbar ikke kan erstatte en monster stationær... men vil nu alligevel prøve.

http://www.getmore.dk/køb-samsung-r720-core-2-duo-t6400-2-ghz-billig/laptop/np-r720-fs03se_101113_p.html

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 15:20

Forresten er i velkommen til at komme med andre forslag. Prisen skal bare ikke ryge op over de 7000.-

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 15:22

Køb en stationær hvis du er "spillefugl" - det andet giver KUN problemer...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 15:30

Den ser ellers ok ud mmen en bærbar er ikke helt det samme som en stationær. Refi har godt nok altid været meget skeptisk overfor bærbare og så spil, men jeg mener efterhånden at de er ved at komme på højde med alligevel. Eneste svaghed er grafikkortet i en bærbar. Det er lige netop også svagheden i den du har fundet. Godt nok har den 1 GB ram men det er og bliver stadigvæk blot en chip på bundkortet og ikke et desideret kort

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 15:34

Citat
Eneste svaghed er grafikkortet

Og VARME

Derudover egner bærbare sig ikke til udskiftning af hardware....

De fleste er produceret til lige netop den opsætning de bliver købt med...

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 15:36

jeg har næsten den samme som denne her http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/ASLXPDS0X050/acer-aspire-spar-1800?Selected=Specifications#tProductTabcontent

og min kan køre alt.. osse wow på det højeste,,

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 15:39
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 15:40

Jeg gruger efterhånden kun bærbare, både på jobbet og herhjemme. Har 5 bærbare at lege med og de er alle ok til det jeg skal bruge dem til. Ved godt at jeg ikke spiller, men alligevel vil jeg mene de er ved at være på højde med. Hvor har du din pessimisme fra refi, oplever du nedbrud til daglig eller er det blot en vane at sige de ikke duer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 15:47

Citat
oplever du nedbrud til daglig eller er det blot en vane at sige de ikke duer.

Det er logik for "burhøns"....

Selvfølgelig kan du da spille på en bærbar, men optimalt bliver det ALDRIG...

Og da det netop var til spil er det spild af penge

"Folk" må da købe hvad de lyster - men når man spørger - får man et svar.....

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 15:47

Ved Acer har fået løst deres varme problem med en bios opdatering samt flere ..

spiller altid crysis imens min bærbar ligger på mine lår. det er hyggeligt at ligge i sofaen of spille.(=

det skal dog siges at min gamle hp bærbar ikke kunne det. blev nød til at smide to video film under den på bordet...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 15:57

refi, lige en gang mere, for jeg har på fornemmelsen at du kun er ude efter en bærbar pga. du af princip ikke kan lide dem. Måske et levn fra år tilbage. Derfor spørger jeg dig direkte om hvad det skyldes.

Jeg er sikker på du vil gøre store øjne når du ser de bærbare jeg leger med til daglig.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 16:14

Hvilken chip anbefaler i?? Intel eller AMD?? Har hørt AMD bliver noget varmere..

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 16:15

hvad så med denne her...

http://www.getmore.dk/køb-hp-pavilion-dv7-2121eo-entertainment-billig/laptop/vb346eahashuuw_101113_p.html

hvilket grafikkort burde der være i bærbaren??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 16:18

Citat
at du kun er ude efter en bærbar pga. du af princip ikke kan lide dem.

Næh næh...

Vi har masser af bærbare

Bærbare fejler skam ikke noget

DE EGNER SIG BARE IKKE TIL SPIL

Og da slet ikke ikke når det tilsyneladende er HOVEDFORMÅLET

Hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 16:19

Citat
Intel eller AMD??

De er efterhåndet lige gode...

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 16:30

ville osse mene de er ligeså gode.. men en forskel er der intel bruger mindre strøm

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 16:32

de 2 pcer jeg har givet dig link til er billigere og har flere ram end den du selv har skrevet???

kan du ikke bruge en af dem=?

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 16:40

Steffen.. den jeg har linket til har 2x2GB RAM...

Hvilken en af disse to ville i anbefale..?? Altså dem som Steffen har anbefalet..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 16:42

Jeg vil STADIG anbefale en STATIONÆR

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 16:42

Den HP har jeg også haft kigget på---men jeg syndes der er noget der ringer mht. HP: Mener at havde læst at der ikke anbefales HP... hvad er jeres holdning??

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 16:47

Helt i orden REFI... Men jeg leder ikke kun efter en spillecomp.

Jeg er ikke den der går op i højeste opløsning m.m. Bare den kan spille WOW og COD, som jeg spiller en gang i mellem..

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-09 16:50

Hmm jeg handler altid hos elgiganten da de er meget billige.. mine 3 pcer er Acer og de er meget stabile.... men hvis du ikke vil have acer er denne ok osse til prisen

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar/PADV73010SO/hp-pavilion-dv7?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 16:59
Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 17:04

ja men den har kun en 15,6" skærm...men så kan jeg jo bare få en dockingstation...

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 17:08

hmm det er nok bare mig.. men kan ikke finde en docking station til den der HP...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 17:32

Hvad vil du med en dockingst.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-11-09 17:47

nemmere at tilslutte til fladskærmen...

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 22-11-09 18:09
Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 18:49

der er hdmi i de pcer??? lettere bliver det vel ikk?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 19:22

Altså hvis du vil have alt muligt udstyr koblet på....... Hvad vil du så med en bærbar

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 23-11-09 07:23

Ja så er den bestillt.

Tak for hjælpen.