/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det respektløshed ?
Fra : piaskov
Vist : 828 gange
50 point
Dato : 22-11-09 13:25

Hej og god søndag til jer alle.

Har lige siddet og set de sidste 10 sider tilbage her på kandu.
Det er jo så 250 spørgsmål .
En del er blevet afsluttet men................der er 143 der IKKE er.
Ja jeg ved det. Nogle af dem er ikke besvaret endnu men alligevel.
Var det ikke muligt at få sluttet nogle tråde af ?
Det er da lidt spild af tid hvis folk har fået svar og de bare ikke gider gøre sig den ulejlighed at lukke døren efter sig.
Med spild af tid mener jeg at der meget sandsynligt stadig sidder folk hjemme bag skærmen og prøver efter bedste evne at finde svar........som så viser sig er overflødigt.
Har jeg ret eller
Giv jeres besyv med ...hvad mener i

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:32

Du har ret, men det er vel helt "normalt" at man bare lige spør' og så smutter igen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-09 13:33

Nu har jeg været på Kandu siden 2004..

Og det problem har tidligere været oppe til diskussion.

Du vil høre argumenter for og imod, du vil måske blive beskyldt for at være pointrytter, såfremt det altså er åbne spørgsmål du selv har svaret i.

Nogen mener ikke det er et krav at spørgsmål skal lukkes, mens andre mener det er verdens undergang.

Jeg mener blot det er sløset, at der ofte ikke engang kommer en tilbagemelding om folk kan bruge det råd de har fået.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 13:35

Det er alle de´nye brugere som ikke afslutter .. det er lidt træs de får løst deres problem og smutter,..

====== god søndag her fra ========

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:36

Spørgmålene er vel ikke besvaret tilfredsstillende endnu? Det gælder en hel del af dem, desværre er her også nogen som "glemmer" at fortælle når de har fået et svar som kan bruges

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 13:41

Citat
som "glemmer" at fortælle når de har fået et svar som kan bruges

Lige netop .
Jeg sad for sjovt og læste en del af dem igennem og der er altså MANGE der er besvaret.
Folk er tilsyneladende bare ligeglade.
Jeg er fuldstændigt ligeglad med point men en lille erkendelse af at man har svaret tilfredsstillende vil da være rart.
Man får altså mere lyst til at hjælpe når der kommer lidt respons på ens arbejde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:42

Så er der dem der spiller hellige og øffer med, men selv bare annullerer sine spørgsmål....hvor hyklerisk

Citat
Dato   Pnt       Spørgsmål   Gruppe
1    16-09-09   100      påfyldning af vand i akvarie (6)   Fisk
2    01-09-09   100      pgo pmx årgang 2000 (1)   Knallert
3    05-08-09   100      Konvertere fra NTFS til FAT32 (6)   Pc'er
4    29-06-09   50      Skellet i kiste bevæger sig ik (5)   Fisk
5    27-05-09   50      windows 7 hjælp ????? (3)   MS Windows
6    07-05-09   212      scooter start problemer???? (9)   Knallert
7    13-01-09   150      sløret ikoner i windowsbundlie (14)   Grafikkort
8    26-11-08   428      105 i timen = udbetalt 14 dag (17)   Andet penge
9    29-09-08   50      hvilken webcam kan dette ?? (3)   Pc'er
10    14-09-08   100      spil som minder om diablo 2 (3)   Computerspil
11    29-01-07   120      hjælp til area 51 (2)   Computerspil
12    29-06-06   60      dur shareprovider ikke mere??? (3)   Hjemme sider
13    29-05-06   197      træls popup registryupdate.com (4)   MS Windows
14    18-05-06   100      panda popper hele tiden op! (9)   Sikkerhed
15    28-04-06   100      sony ericsson z800i Unlock??? (3)   Unlock Mobiltelefon
16    23-04-06   100      ávp 2 Primal Hunt.. koder???? (2)   Computerspil
17    10-01-05   100      update til half life og cs hjælp (5)   Computerspil
18    23-11-04   55      Bjarne Kunckel er du fra vejle``?? (1)   Slægtsforskning

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 22-11-09 13:45

øhh Krummen hvorfor blander du mine ting ind i denne sag?? skal du begynde på dit negative i denne tråd osse?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 13:45

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 13:51

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 85
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 104

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:51

Citat
Det er alle de´nye brugere som ikke afslutter .. det er lidt træs de får løst deres problem og smutter
http://www.kandu.dk/Spg142121.aspx

Denne kamp er jo overstået, så det må da kaldes respektløshed ikke at lukke spørgsmålet LOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:52

Sjovt at denne lille snotnæse ikke kan finde ud af at begå sig Til gengæld er han skide god til at dumme sig

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:54

Jeg er sandelig ikke negativ. Jeg synliggør bare facts

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 13:55

STEFFEN 15.
Bare så du er klar over det ...så er du BL her i denne tråd.
Ikke permenent som du har gjort ved mig ...kun denne her.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 22-11-09 13:57
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:58

Citat
som kender et sted man kan se kampen fra i nat henne
Nåååå på den måde. Det må du sørme undskylde bette mand. Jeg fik ikke lige læst hvad du skrev, men det kender du jo fra dig selv ik?? LOOOL Du ved grisogko LOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 13:59

Ajiiii Pia....Luk ham lige ind, så han kan svare for sig. Ikke fordi jeg tror han gør det...det gør kujoner jo ikke, men han skal da ha chancen LOOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 14:00

Citat
Nu igen

Ja olesen-50
Det hjalp åbenbart ikke i MARTS måned

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 14:02

Hvad er der i vejen med det Olsen. Det lader ikke til at være blevet meget bedre siden d. 20 marts 2009. Gider du ikke læse om det, kan du jo bare fise uden om. Skal du bare brokke dig, så er den god nok....så er det her LOOOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 14:03

Citat
Luk ham lige ind, så han kan svare for sig

Niks du gamle...jeg gider ham ikke her.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 14:07

Og nu vil jeg være så respektløs at forlade jer jeg vil ud i solen og lege inden den går ned

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 14:07

Hmmm nå okay.... Jeg er fandme ikke gammel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 14:11

Citat
jeg vil ud i solen og lege inden den går ned

Mener du virkelig i ??
Her tisseregner det o.v.n.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 22-11-09 14:20

Citat
Med spild af tid mener jeg at der meget sandsynligt stadig sidder folk hjemme bag skærmen og prøver efter bedste evne at finde svar........som så viser sig er overflødigt.

Jeg tror ikke det er spild af spørgerens tid, for der har sikkert været et brugbart svar - ellers havde vi sgu nok fået det af høre ---

De spørger og glemmer/kender ikke til at lukke spørgsmålet, og væk er de

Jeg tror mange opretter en mailadr kun til kandubrug, og så ser de ikke mere på den mail hvis de har kunne bruge et svar... så er kandu glemt, lige til næste gang der kommer et spørgsmål, hvor de kan bruge hjælpen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-11-09 15:37

Citat
/kender ikke til at lukke spørgsmålet

Så spørger man sq bare igen du

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-09 15:42

Citat
Så spørger man sq bare igen du

Man spørger jo kun hvis man er i tvivl, og de er måske ikke i tvivl/klar over at man kan lukket et spørgsmål ..du

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-11-09 18:49

o.v.n.
Ikke drille med solen, vi har ikke set den hele dagen og så har det regnet hele tiden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 19:48

Citat
og så har det regnet hele tiden
nixen bixen det regnede i nat men over middag kom solen frem i nogle timer og lokkede mig udenfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-09 20:01

o.v.n det er bare noget du siger for at komme i snak med os

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-11-09 22:00

På usenet grupper generelt er der ikke mulighed for at lukke spørgsmål og det er da en god ting, at de står frit fremme til fri afbenyttelse plus at hvis nogen har noget klogt at tilføje senere ja så er det ikke for sent.

Synes ideen med at lukke spørgsmål og point er den største enkelt faktor når man skal finde en forklaring på hvorfor dette forum kører så dårligt.

Ingen andre steder ser man så mange indlæg hvor svarene decideret gætter på et svar uden at have reel viden.

" Jeg er fuldstændigt ligeglad med point men en lille erkendelse af at man har svaret tilfredsstillende vil da være rart." Citat Pia Skov

Netyder det at du ikke vil have point men gerne vil have dem alligevel ?????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-09 10:40

Citat
Netyder det at du ikke vil have point men gerne vil have dem alligevel ?????

Thomas...jeg er flintrende ligeglad med de point.
MEN nu er der ligesom ikke andre muligheder end at gi' de point her inde sådan son sitet er skruet sammen.
Kandu kan sq da bare droppe de sk*** point.
Og man kunne så slutte sin tråd af med et simpelt tak for hjælp ...det og det svar er godt og det kunne jeg bruge.
Så VED folk at missionen er fuldført.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 10:46

Et minus ved at spørgsmål bliver annullert er, at der kan være en god og brugbar besvarelse, som andre ikke kan få glæde af via søgefunktionen - hvis den ellers virkede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-09 10:50

Hvor har du ret Nordsted.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-11-09 11:08

Hvis man har givet et godt og korrekt svar så ved man det vel godt selv Pia Skov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-09 11:13

Citat
så ved man det vel godt selv Pia Skov

Ja det har du ret i Thomas...men nu er det jo spørgsmålet om spørgeren er tilfreds .

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-11-09 12:23

Ja men det er vel hans/hendes problem !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-11-09 19:05

SÅ - nu er I vist nået dertil, hvor kvinder og mænd tænker totalt forskelligt!

Og jeg holder alså med piaskov (ikke, fordi, hun er kvinde ), men jeg synes, hun har ret.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 23-11-09 23:58

Tak for svaret Nordsted1.
Ja der er både for og imod og denne diskusion kan køre læææænge endnu uden vi bliver enige.